Avis

1002 avis
Evaluer ce site

90% des clients recommandent cette société.

1002 Avis

Raymond

Goede service, kwaliteit lachgas lijkt wat minder dan de bekende capsules maar niet altijd hetzelfde. Niet kunnen testen. Waren positief maar onbegrijpelijk dat je de Borg niet langer terug krijg... Goede service, kwaliteit lachgas lijkt wat minder dan de bekende capsules maar niet altijd hetzelfde. Niet kunnen testen. Waren positief maar onbegrijpelijk dat je de Borg niet langer terug krijg tenzij je een tank binnen 30 dagen terugstuurt. Wij gebruiken geen 4 of 5.5kg binnen een maand, gelukkig niet! Hele rare actie, je krijgt dan een tegoedbon maar waarom moeten we aan jullie vastzitten?

Beste Raymond,
Beste Raymond,
Bedankt voor je compliment over onze goede service. Leuk om te horen! Jammer om te lezen dat je minder enthousiast bent over de retour tijd. Een retour tijd instellen voor de borg is een veel voorkomend concept in onze branche. De tanks zijn namelijk schaars. Daarbij denken wij dat kosteloos gebruik maken van de tank voor een maand een mooie service is. Om ook na deze periode onze klanten nog steeds van dienst te kunnen zijn, kunnen we de hoogte van de borg uitkeren in de vorm van een tegoedbon. Deze kun je vervolgens op het gehele assortiment gebruiken, bij een nieuwe tank of iets anders naar keuze. Op deze manier zit je er dus niet aan vast.
MVG, Charlotte van de klantenservice

Ruud van der Matten

Goed, Duidelijk, Snel

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor je positieve review Ruud!
~ Laura

Mr. X

Snelle levering zoals beloofd, goede prijs en super service. Kortom zeker een aanrader voor een te gekke party of hele leuke avond!

Réaction de la Protoxyde Azote:

Thanks! We maken onze klanten graag blij :)

Rene

Prima service, tijdige levering, duidelijke website en makkelijk bestellen en retourneren.

Jos Vlaswinkel

Niet super .de voorwaarden en eisen om de fles terug te sturen .vind ik niet goed .