Avis

1002 avis
Evaluer ce site

90% des clients recommandent cette société.

1002 Avis

Reinold Poelstra

Is goeie gas van top kwaliteit binnen 24 thuis altijd handig

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor het delen van je goede ervaring Reinold!

boer harms

Gewoon een goed bedrijf, verpakking is gewoon een standaard doos zonder logo's of iets dat laat zien dat het lachgas is (dus de bezorgdienst weet ook niet dat het lachgas is ;) ) snel bezorgd en... Gewoon een goed bedrijf, verpakking is gewoon een standaard doos zonder logo's of iets dat laat zien dat het lachgas is (dus de bezorgdienst weet ook niet dat het lachgas is ;) ) snel bezorgd en best nog wel een goeie prijs. En het product is ook gewoon van goeie kwaliteit. Ik ga hier zeker nog wel even wat meer bestellen totdat het verboden is. Dan moet ik helaas weer een dealer opzoeken. maar tot die tijd bestel ik hier.

Sebastiaan

Ik wou al een tijdje dat de gehele wereld voor mijn ogen wegsmolt om vervolgens een goed gesprek met de machine elfjes te hebben die in de ruimtes achter de tribune leven. Dankzij een heroische mix... Ik wou al een tijdje dat de gehele wereld voor mijn ogen wegsmolt om vervolgens een goed gesprek met de machine elfjes te hebben die in de ruimtes achter de tribune leven. Dankzij een heroische mix aan exotische drugs, gecombineerd met 10kg lachgas is dit uiteindelijk gelukt. Dankjewel kerels!

G. A.

No complaints at all. Very fast shipping. Easy to pay with ideal. Satisfied!