Avis

1002 avis
Evaluer ce site

90% des clients recommandent cette société.

1002 Avis

Chris Vellinga

Supergoede service, tank binnen een dag binnen. maandag de tank teruggestuurd en woensdag stond de borg weer terug op mijn rekening!

Réaction de la Protoxyde Azote:

Dit zijn de recensies waar we blij van worden Chris, dankjewel voor het waarderen van onze service!

Patricia Schepens

Snelle levering. Jammer dat op je afschrift lachgas staat. Kan dat niet anders?

Mariska Kooij

Levert goede producten, helaas was het wel wat later aangekomen maar dat kwam door PostNL.

C M

Timing van de levering OK. Flessen niet altijd volledig zuiver gemaakt alvorens opnieuw bij te vullen. Verzadigd gas (mengeling met... ?)

Stefan De klein

Réaction de la Protoxyde Azote:

Goed om te horen dat jij een positieve ervaring hebt gehad met Lachgas-Voordeel! We zien jou graag bij ons terug keren als klant.

Harald Helmink

Makkelijk bestellen, snelle levering

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor de positieve reactie, wij wensen jou veel plezier met de bestelling en zien jou graag terug keren!

Martin Vercauteren

Tot hier toe was de levering vlot, heb het gas nog niet getest. Hoop dat de rest ook goed is. En dat mijn volgende bestelling ook vlot mag verlopen als ook de terugbetaling van de waarborg.

Peter

Goede ervaring, niets op aan te merken