Avis

1002 avis
Evaluer ce site

90% des clients recommandent cette société.

1002 Avis

Hans van Rootselaar

Duidelijke en behulpzame service.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor de positieve reactie, wij wensen jou veel plezier met de bestelling en zien jou graag terug keren!

Jannie Brink

Ondanks zware sneeuwstorm me lachgas Tank pakket 1 dag later in huis mogen ontvangen!! Topservice van Lachgas Voordeel

Réaction de la Protoxyde Azote:

Leuk om jouw positieve reactie te lezen! Veel plezier met de bestelling.
Groeten,

Daan

Waar zal ik beginnen? Ik heb mn bestelling vorige week maandag bij jullie besteld en heb nogsteeds niks ontvangen. Ik kan jullie telefonisch niet bereiken. Alleen via een online chat, waar ik... Waar zal ik beginnen? Ik heb mn bestelling vorige week maandag bij jullie besteld en heb nogsteeds niks ontvangen. Ik kan jullie telefonisch niet bereiken. Alleen via een online chat, waar ik summier antwoord krijg op mn vragen. Daarna nog een gemaild en geen reactie gekregen, top klantenservice! Een week nadat ik besteld heb nog niks ontvangen of een excuses gehoord. Wel top dat jullie dan wel nog om feedback durven te vragen! Ik hoop dat ik mn bestelling ooit nog ontvang. Waarschijnlijk lezen jullie dit bericht wel en jullie klantenservice email niet. Dus ik zou het ook niet erg vinden om mn geld terug te krijgen!

Wesley

Réaction de la Protoxyde Azote:

Fijn om te lezen dat jij tevreden bent met ons product. Tot de volgende keer!

Jan Ramaker

Heb goede ervaringen met dit bedrijf snelle en correcte levering

Kristof De Reuse

Top service!

Réaction de la Protoxyde Azote:

Fijn om te lezen dat jij tevreden bent met onze service. Tot de volgende keer!

Ruwan ooms

Ongelooflijk dit..!!! We hebben bij jullie een fles van 5.5kg besteld. We wilde net beginnen met ons feestje, alles klaargezet. BLIJKT DE TANK NA 3 BALONNEN LEEG TE ZIJN!! We dachten eerst nog dat... Ongelooflijk dit..!!! We hebben bij jullie een fles van 5.5kg besteld. We wilde net beginnen met ons feestje, alles klaargezet. BLIJKT DE TANK NA 3 BALONNEN LEEG TE ZIJN!! We dachten eerst nog dat de draaiknop kapot was. We hebben €160,- incl borg betaald. We Hoe gaan we dit oplossen??
We hebben zojuist de fles gewogen en deze blijkt 8,7kg te zijn. We hebben bij postNL het gewicht nagekeken en hij is aangekomen op 10,8. Hier gaat iets goed fout!!!!
We voelen ons enorm opgelicht. En natuurlijk is dit bedrijf ook niet te bereiken. Heel de avond verpest.

Vincent Verhoeven

Altijd een vlotte service en snelle afhandeling