Avis

1002 avis
Evaluer ce site

90% des clients recommandent cette société.

1002 Avis

Henk Pap

Bestelling gedaan een week geleden, nog niets ontvangen. Zeer slecht.

Quincy

Ik wacht al bijna een week op mijn pakketje! Het feestje waar dit pakket deel van zou uitmaken is inmiddels ook al ruim voorbij!
Ze maken reclame met vandaag besteld morgen in huis! Waarom...
Ze maken reclame met vandaag besteld morgen in huis! Waarom wacht ik dan al bijna een week op mijn pakket? En alle schuld word maar naar Post NL geschoven

QL concept

Weer goede service nadat het even wat minder was.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor de positieve reactie, wij wensen jou veel plezier met de bestelling en zien jou graag terug keren!

Mélanie Tevreden

Geweldig

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor jouw positieve recensie. Leuk om te horen dat jij tevreden bent met onze geboden service!

Rudi Maes

Eerste bestelling en wat is ze snel geleverd

Réaction de la Protoxyde Azote:

Goed om te horen dat jij een positieve ervaring hebt gehad met Lachgas-Voordeel! We zien jou graag bij ons terug keren als klant.

Yurik Hernandez

Heel goed

bea

goed en niet goed de fles was niet goed gevuld , veel te weinig in voro 600 ballonnen te vullen hoopdat volgende bestelling wel in orde zal zijn dan !!!!

Joey Wezepoel

Was geweldig. Snel weer bestellen!

Réaction de la Protoxyde Azote:

Leuk om te horen dat jij tevreden bent met ons product en service. Veel plezier met jouw bestelling!

Dirk Peereboom

Snelle reactie en levering