Avis

1002 avis
Evaluer ce site

90% des clients recommandent cette société.

1002 Avis

Jan Jansen

Goede website, duidelijke info prijzen meer dan oké

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor jouw positieve recensie. Leuk om te horen dat jij tevreden bent met onze geboden service!

Pieter Dobbeleir

Correct en super snel!

Réaction de la Protoxyde Azote:

Leuk om te horen dat jij tevreden bent met ons product en service. Veel plezier met jouw bestelling!

Madelon Grit

Duidelijke site, snelle levering

R

Geen kritiek, gewoon tevreden ! ?

Ten Brink

Helaas geen ‘volgende dag in huis’ verzending.
Helaas geen ‘volgende dag in huis’ verzending.
Ik snap dat zij daar niks aan kunnen doen en dat dit aan PostNL ligt. Maar andere bedrijven komen met verzendkosten terug storten of andere oplossingen om het zo goed te kunnen maken.
Ik heb op vrijdag besteld en kreeg het pas donderdag binnen. Terwijl het in 1 dag zou verzonden worden

Lieke

Goed, snelle levering zoals verwacht

Réaction de la Protoxyde Azote:

Goed om te horen dat jij een positieve ervaring hebt gehad met Lachgas-Voordeel! We zien jou graag bij ons terug keren als klant.

Twannie

Op de website wordt geadverteerd met ballonnen XL. Dit zijn echt geen XL ballonnen maar gewone feestballonnen( of nog kleiner)
Terug sturen kan niet want weegt niet op tegen de kosten wordt er...
Terug sturen kan niet want weegt niet op tegen de kosten wordt er dan gezegd. Kortom, pure misleiding.

Beste Antoine Broos,
Beste Antoine Broos,
Wij vinden het vervelend om te horen dat jij niet tevreden was met het formaat ballonnen en zullen deze feedback meenemen. Als jij contact met ons wilt opnemen lossen wij dit graag voor jou op.
Met vriendelijke groeten,

J D

Discrete en snelle levering

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor de positieve reactie, wij wensen jou veel plezier met de bestelling en zien jou graag terug keren!

Erik

Goede en snelle service

Réaction de la Protoxyde Azote:

Fijn om te lezen dat jij tevreden bent met ons product. Tot de volgende keer!

Richard Van der velden

Zeer snelle levering