Avis

1002 avis
Evaluer ce site

90% des clients recommandent cette société.

1002 Avis

Ruben

Goede klantenservice, ik had te weinig ballonnen bij de bestelling gekregen, deze werden meteen nagestuurd. Had alles snel binnen. Mocht ik ooit weer lachgas willen hebben, dan bestel ik zeker hier.

Samantha G

Ochtend na bestelling aan huis bezorgd en scherp geprijsd

Jarno

Snel response op vragen, alleen hebben we de lachgas pas aangekregen na 3werkdagen waardoor het weekend om was.

Donald Louter

Goede snelle en discrete levering. Ook de prijzen zijn aantrekkelijk.

Lars

Gigantisch slecht, duurde eerst 3 dagen langer voordat het pakketje aankwam. Vervolgens blijkt de tank leeg te zijn. De eigenaar van dit bedrijf is niet te bereiken via telefoon, en reageert... Gigantisch slecht, duurde eerst 3 dagen langer voordat het pakketje aankwam. Vervolgens blijkt de tank leeg te zijn. De eigenaar van dit bedrijf is niet te bereiken via telefoon, en reageert ongeveer 1x per dag op zijn mail. Ook is het gigantisch lastig om tot een oplossing te komen. Ik bestel hier 1x en nooit weer. Wat slecht!!

Réaction de la Protoxyde Azote:

Beste Lars Heins,
Helaas is er bij onze vervoerder enige vertraging door de drukte van de feestdagen en Black Friday.
De tank is gewogen door de vervoerder en onszelf voor verzending dit is...
Beste Lars Heins,
De tank is gewogen door de vervoerder en onszelf voor verzending dit is terug te zien in de Track&Trace mail, zo zijn wij zeker van volle tanks. Wij betreuren jouw recensie dan ook enorm.