Avis

1002 avis
Evaluer ce site

90% des clients recommandent cette société.

1002 Avis

Kelly

Ik heb vaker bij meerdere bedrijven besteld maar toch ik op lachgasvoordeel kwam ben k er ook echt blijven plakken en bestel nooit nergens anders meer top kwaliteit en top prijzen en verzending is... Ik heb vaker bij meerdere bedrijven besteld maar toch ik op lachgasvoordeel kwam ben k er ook echt blijven plakken en bestel nooit nergens anders meer top kwaliteit en top prijzen en verzending is volgende dag al binnen ??

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor het vertrouwen in onze webshop Kelly! Fijn dat we je mogen zien terugkomen

Marko De werk

Snel en discreet geleverd

Réaction de la Protoxyde Azote:

Thanks Marko, snelheid en discretie zijn belangrijk! :)

Yara van Helzinga

Spotgoedkoop en al jaren lang mijn vaste webwinkel voor lachgas flessen en patronen

Réaction de la Protoxyde Azote:

Dankjewel Yara en we hopen je nog lang te kunnen blijven voorzien!

M Nederkoorn

Veel te duur voor letterlijk Kayser slagroom patronen. "Gratis verzending" boven de €100,- is ook nog een lachertje.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Hoi Mark, we hebben je geprobeerd te bereiken maar je reageert helaas niet meer. Graag bieden we je een oplossing om je alsnog tevreden te stellen. Mail ons op klantenservice@lachgas-voordeel.nl

Rob

Snelle levering en netjes verpakt!

Réaction de la Protoxyde Azote:

Thanks Rob voor de 5 sterren review!

Serengul Kanmaz

The best

Réaction de la Protoxyde Azote:

Thanks for trusting us and the review.

Miguel Korver

Tot 2 maal toe een fles gehad waar minder in zat dan geadverteerd gelukkig na een gesprekje is alles netjes opgelost de klantenservice van dit bedrijf is iniedergeval top en het gas zelf ook niks... Tot 2 maal toe een fles gehad waar minder in zat dan geadverteerd gelukkig na een gesprekje is alles netjes opgelost de klantenservice van dit bedrijf is iniedergeval top en het gas zelf ook niks over te klagen dit is de goedkoopste in Nederland.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Wij houden onze klanten altijd tevreden, ook wanneer er eens wat mis kan gaan. Wij zorgen ervoor dat we altijd een passende oplossing bieden voor onze klanten! Bedankt voor jouw review.

tim kugelmann

Als ieder bedrijf zo efficiënt en zo zou werken, zou er een stuk minder irritatie zijn. Alles wat ze zeggen komen ze na. Duidelijk. Dit was de eerste keer dat ik zoiets bestelde en het verbaasde me... Als ieder bedrijf zo efficiënt en zo zou werken, zou er een stuk minder irritatie zijn. Alles wat ze zeggen komen ze na. Duidelijk. Dit was de eerste keer dat ik zoiets bestelde en het verbaasde me hoe duidelijk de omschrijving was, hoe makkelijk je kon bestellen en hoe eenvoudig de beschrijving was. Dit weekend hebben wij het geprobeerd en wat was het leuk.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Wat zijn we blij met zulke uitgebreide positieve reviews, ontzettend bedankt Tim!

Erik

Heel goed