Avis

1002 avis
Evaluer ce site

90% des clients recommandent cette société.

1002 Avis

Shirley

Zeer snelle levering, alleen jammer dat er nog €11 kosten aangerekend worden wat toch veel is. De wegwerptank is best wel gevaarlijk met het opzetstuk, hebben er een brandwonde aan overgehouden.

Ella

Zoo slecht dit..een paar maanden geleden een tank van 5 kilo gekocht en na een paar balonnen bleek het echt onzin te zijn want meerdere mensen vonden dat dit totaal geen effect had..Ik heb een... Zoo slecht dit..een paar maanden geleden een tank van 5 kilo gekocht en na een paar balonnen bleek het echt onzin te zijn want meerdere mensen vonden dat dit totaal geen effect had..Ik heb een bericht gestuurd en n review achtergelaten dat ik niet tevreden was. Kreeg te horen als ik de tank terug stuur wat nog meer dan 3 kwart vol was en mijn slechte review zou verwijderen ipv daarvan een goede review zou plaatsen ik een nieuwe tank zou krijgen..zo gezegt zo gedaan en zijn nu maanden verder..nooit de gratis code gehad van een nieuw tank en na zoveel berichten word er niet eens meer gereageerd. Stelletje oplichters!!! Weet nu zeker dat alle goede reviews absoluut leugens zijn. Bestel niet bij dit onzin bedrijf. Gatverdamme

Anton Van Der Mooren

Eerste instantie was ik niet tevreden over het contact met Lachgas Voordeel, maar na een heel goed en begrijpelijk excuus en een hele goede verdere afhandeling raad ik Lachgas Voordeel zeker aan!

Mike Roobeek

Helemaal goed qua alles. Product, service, prijs en levering.