Avis

1002 avis
Evaluer ce site

90% des clients recommandent cette société.

1002 Avis

Maxim Costers

Altijd super snelle levering en nog steeds tevreden van de service doe zo voort

Swissie

Snelle service. Goed produkt. Alleen jammer dat demper en andere accessoires niet zo gemaakt zijn dat ze op elkaar passen.

Lenn Eggen

Prima bedrijf waar ik sinds 2018 al klant ben. Altijd goede producten en vriendelijke service! Puntje van verbetering is de snelheid van contact. Maar al met al ben ik zeer tevreden!

Jarmi

Geweldig! Leuk feestje gehad met veel grote taarten!

Yori B

Altijd snel in huis gehad, dag erna al feestje kunnen geven. De flessen zijn ook goedkoper dan bij koeriers dus keuze snel gemaakt

JDP

Goede en snelle levering, wel duur en niet te bereiken om te kunnen annuleren.

Marjon

2e keer een bestelling gedaan, maar ook de tweede keer de levering niet de volgende dag of binnen 24 uur binnen zoals schreeuwerig op de site staat vermeld. Producten verder goede kwaliteit! En... 2e keer een bestelling gedaan, maar ook de tweede keer de levering niet de volgende dag of binnen 24 uur binnen zoals schreeuwerig op de site staat vermeld. Producten verder goede kwaliteit! En discreet geleverd.

Stel uit Hoorn

Al meerdere keren een bestelling geplaatst. Levering snel en prijs zeer goed. Snelle terugstorting borg.

lieve

Ik had laatst een review geschreven, omdat Ik een kapotte lachgas cracker binnen kreeg. Toen had ik gemaild maar heel lang geen antwoord Terug ontvangen. Vandaag heb ik een mailtje gehad met een... Ik had laatst een review geschreven, omdat Ik een kapotte lachgas cracker binnen kreeg. Toen had ik gemaild maar heel lang geen antwoord Terug ontvangen. Vandaag heb ik een mailtje gehad met een excuses dat zij het mailtje over het hoofd hadden gezien. Ik krijg nu een gratis nieuwe lachgas cracker. top bedrijf!!