Avis

1002 avis
Evaluer ce site

90% des clients recommandent cette société.

1002 Avis

Veerle Welten

De eerste keer was top. Maar de tweede fles was heel snel leeg, het leek erop alsof het er minder in zat. De levering is wel erg snel

Maaike

Réaction de la Protoxyde Azote:

Thanks Maaike! Wij staan voor snelheid, dat is wel zo belangrijk!

Ruud van der Matten

Snel, en correcte behandeling. Via live chat ging alles nog sneller.

Réaction de la Protoxyde Azote:

We zijn blij te horen dat we je zo snel konden verder helpen via onze live chat Ruud! Veel plezier

Hendrik

Fast delivery! Refund for empty bottle could come quicker.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Thanks for the review. The refund of the deposit is always within 48 hours maximum!

K Heidelberg

Supper service. Snelle levering goed verpakt ik ben zeer tevreden en zal hier blijven bestellen

Réaction de la Protoxyde Azote:

Beste K Heidelberg, bedankt voor je positieve ervaring en zijn blij je binnenkort weer te verwelkomen!

Rick Barnhoorn

Opzich wel redelijk. Verpakking zou wat discreter kunnen aangezien je het welbekende geluid van klingelende patronen kunt horen als je de doos een beetje beweegt.

Ruud

Overgestapt naar LGV. Goed geholpen via live chat. Ondanks dat ik geen Track en Trace code had ontvangen, verliep de afhandeling per chat voortreffelijk. Tevens via deze chat netjes mijn... Overgestapt naar LGV. Goed geholpen via live chat. Ondanks dat ik geen Track en Trace code had ontvangen, verliep de afhandeling per chat voortreffelijk. Tevens via deze chat netjes mijn kortingscode ontvangen. Denken met je mee.