Avis

1002 avis
Evaluer ce site

90% des clients recommandent cette société.

1002 Avis

Wim de Groot

Bestellingen komen op tijd en borg wordt vlot terug gestort. Ging één ene fout maar was na een mailtje snel opgelost. Betrouwbare club

Gerrit de Weerd

Prettige klantenservice: er wordt goed op een vraag gereageerd, met een voor beide partijen goede uitkomst. Ook bestellingen lopen altijd correct en snel.

Ger ewijk

Goed en snelle levering afschrijving oo de ban zo wel discreeter mogen

Thomas Gratama

Perfect. Alleen klantenservice via de app wordt niet op gereageerd. Dat is wel jammer. Voor de rest prima.

Jochem

Snel gevonen wat ik zocht. Volgende dag levering was er echter niet bij. Wellicht door de Corona tijd maar de track & trace liet ook op zich wachten. Desondanks tevreden klant :)

Sharelle

De ballonnen zijn helaas erg klein, maar wat de betreft service van lachgas voordeel valt er niets op aan te merken! Snelle levering, en het paste ook nog eens door de brievenbus. Prima... De ballonnen zijn helaas erg klein, maar wat de betreft service van lachgas voordeel valt er niets op aan te merken! Snelle levering, en het paste ook nog eens door de brievenbus. Prima prijs-kwaliteit verhouding, dus voor de volgende keer weet ik waar ik weer kan bestellen.