Avis

1002 avis
Evaluer ce site

90% des clients recommandent cette société.

1002 Avis

Martijn R

Ik ben nu meer dan een jaar een tevreden klant van Lachgasvoordeel. In die tijd drie bestellingen gedaan die allemaal snel en goed zijn verwerkt. Ook het terugstorten van de borg gaat snel en zonder... Ik ben nu meer dan een jaar een tevreden klant van Lachgasvoordeel. In die tijd drie bestellingen gedaan die allemaal snel en goed zijn verwerkt. Ook het terugstorten van de borg gaat snel en zonder problemen. Als je dan ook nog minder geld kwijt bent voor je ballonnetjes zou ik niet weten waarom je nog patronen bij de Makro zou gaan halen. Misschien alleen als ultieme reserve als je fles op het midden van je feestje leeg raakt. Nog beter om dan twee flessen te bestellen!

Jonas Moens

Uiterst snelle levering, gisteren na 17u besteld, vandaag op de middag geleverd, ook snelle respons via mail. Door eigen fout per ongeluk dubbele bestelling gedaan van hetzelfde, hierdoor dubbele... Uiterst snelle levering, gisteren na 17u besteld, vandaag op de middag geleverd, ook snelle respons via mail. Door eigen fout per ongeluk dubbele bestelling gedaan van hetzelfde, hierdoor dubbele verzendingskosten betaald, hierbij krijg ik 10% korting op volgende bestelling.

Joop Kruithof Kremer

Snelle afhandeling met het versturen van de lachgastank, alsmede het terugstorten van de borg.

Iris Lukken

Het bestellen is makkelijk, de bestelling wordt snel geleverd in discrete verpakking, ik ben erg tevreden over het proces en de kwaliteit van de producten.

Niranjan Malhoe

Ik ben al jaren lid bij Lachgas voordeel. De service is altijd goed en krijg altijd 1 dag later de bestelling binnen. Het is goed discreet verpakt en je hebt ook vaak leuke aanbiedingen.