Avis

1002 avis
Evaluer ce site

90% des clients recommandent cette société.

1002 Avis

vincent van staa

Top snelle levering.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Topper Vincent, dankjewel! Wij verwerken de meeste bestellingen binnen een uur nadat ze zijn geplaatst.

Ilona Sterks

Heb een week op mijn bestelling moeten wachten! Verwacht zeker een vergoeding terug

Réaction de la Protoxyde Azote:

Hoi Ilona, je hebt net in de week besteld door PostNL door het Corona-Virus extreem veel pakketten moest verzenden. Je hebt twee dagen langer moeten wachten zie ik in de track en trace, en dat... Hoi Ilona, je hebt net in de week besteld door PostNL door het Corona-Virus extreem veel pakketten moest verzenden. Je hebt twee dagen langer moeten wachten zie ik in de track en trace, en dat vinden we erg vervelend! Onze excuses daarvoor

leonard hoogendoorn

Top, snel safe simpel goede prijzen

Réaction de la Protoxyde Azote:

Thanks Leonard, blij om te lezen dat je onze service kan waarderen!

Ella

Zoveel goeie reviews gelezen dat het haast niet kon tegenvallen dus meteen een 5,5 kilo tank besteld. Op een vrijdag besteld en zaterdag in huis, Top!!!! We waren niet tevreden met de lachgas ( leek... Zoveel goeie reviews gelezen dat het haast niet kon tegenvallen dus meteen een 5,5 kilo tank besteld. Op een vrijdag besteld en zaterdag in huis, Top!!!! We waren niet tevreden met de lachgas ( leek niets te doen, en een bijna volle tank helaas terug gestuurd..contact gehad en ze kwamen met n oplossing.. een tegoedbon voor n nieuwe tank...Blij met deze oplossing..Hoop dat deze wel zn werk doet. Service is dus top!!!!