Avis

1002 avis
Evaluer ce site

90% des clients recommandent cette société.

1002 Avis

Robbert

Geen info bij gebruik lachgascracker nu hand verbrand

Réaction de la Protoxyde Azote:

Hoi Robbert, wat onhandig! De beschrijving staat erbij, en we hebben je zelfs een gratis anti-vries cracker aangeboden. Jammer dat je nergens op reageert.

William De vos

Geweldige en snelle service

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt William, dat willen we graag zo houden!

mitchel

Vorige maand heb ik een 4kg lachgas fles besteld. Snelste levertijd die ik ooit gehad heb. Einde van de middag besteld. Volgende ochtend kwart over 9 kon ik me bestelling ophalen op mijn aangegeven... Vorige maand heb ik een 4kg lachgas fles besteld. Snelste levertijd die ik ooit gehad heb. Einde van de middag besteld. Volgende ochtend kwart over 9 kon ik me bestelling ophalen op mijn aangegeven afhaallocatie.
Nu op 2 feestjes de fles gebruikt en de kwaliteit is echt super.
Zeker een aanrader. En ga zeker vaker bestellen!!

Réaction de la Protoxyde Azote:

Kijk Mitchel, dat zijn nog eens mooie reviews! Bedankt voor je eerlijke en positieve reactie op onze producten en diensten!

Ingrid

Prettige communicatie, snelle discrete levering, fijn bedrijf om lachgas en toebehoren via te bestellen.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Hoi Ingrid, wij vonden de communicatie ook erg snel en vriendelijk bedankt! We staan voor je klaar en veel plezier en hopelijk tot de volgende keer.

Quincy Aitatus

Snelle levering. Goed verpakt. Enkel de ballonnen waren verschillende zakjes dus eigenlijk geen idee hoeveel er waar in zitten.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Hey Quincy, thanks voor je positieve ervaring! De ballonnen worden altijd verpakt in de aantallen zoals beschreven en je krijgt altijd circa 20 ballonnetjes gratis bij iedere tank!

Sidney caine

Goede en snelle service

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor jouw recensie en bestelling Sidney!

Aanrader!

Réaction de la Protoxyde Azote:

Top, hartstikke bedankt voor jouw 5 sterren!

Correcte en snelle levering

Réaction de la Protoxyde Azote:

Dankjewel Eddie! Het doet ons goed jouw positieve reactie te lezen

Anonyme

Ik vond de bezorging prijzig, maar verder was alles prima.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor de review Helen, jammer dat je het niet leuk vond om voor verzendkosten te moeten betalen. Vanaf 100 euro is verzending overigens gratis!

Anonyme

Snelle levering en scherpe tarieven, alleen de borg laat nu een week op zich wachten. Dat kan wellicht sneller.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Hoi Nadal, bedankt voor je recensie! Wij hebben binnen 48 uur na ontvangst je borg uitbetaald. Zo te zien had jouw retour pakket wat vertraging en kan liggen aan de drukte als gevolg van het corona... Hoi Nadal, bedankt voor je recensie! Wij hebben binnen 48 uur na ontvangst je borg uitbetaald. Zo te zien had jouw retour pakket wat vertraging en kan liggen aan de drukte als gevolg van het corona virus.