Avis

1002 avis
Evaluer ce site

90% des clients recommandent cette société.

1002 Avis

Anonyme

Alles is top. Totaal 3 bestellingen gedaan en allemaal de volgende dag in de middag door de brievenbus gegaan! Heb bij verschillende bedrijven ook crackers gekocht en die van deze website lekt nooit... Alles is top. Totaal 3 bestellingen gedaan en allemaal de volgende dag in de middag door de brievenbus gegaan! Heb bij verschillende bedrijven ook crackers gekocht en die van deze website lekt nooit gas. Niks van het gas gaat verloren. En de cracker is na veel gebruik nog steeds in perfecte staat!
Enige nadeel is dat de optie om het te laten bezorgen bij een dichtstbijzijnde afhaalpunt niet werkt. Het wordt gewoon op je ingevulde factuur/verzendadres bezorgd..
Dit is al heel lang zo en wordt maar nooit gefixt..

Réaction de la Protoxyde Azote:

Hi Wessel, thanks voor je review. Fijn dat alle bestellingen snel zijn geleverd binnen 24 uur en de crackers goed bevallen. We gaan kijken waarom jouw afhaalpunt niet mogelijk was - maar als het een... Hi Wessel, thanks voor je review. Fijn dat alle bestellingen snel zijn geleverd binnen 24 uur en de crackers goed bevallen. We gaan kijken waarom jouw afhaalpunt niet mogelijk was - maar als het een officieel PostNL punt is dan moet het goed zijn. Heb je dat gecheckt?

Anonyme

Helaas de eerste bestelling niet op tijd binnen maar ze hebben dit heel netjes opgelost. Ik blijf zeker klant.

Réaction de la Protoxyde Azote:

De vertraging van PostNL konden we niet beïnvloeden maar hebben je gelukkig naar tevredenheid gecompenseerd.

Anonyme

Makkelijk om te bestellen, overzichtelijke site!

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor jouw positieve ervaring Joanne!

Anonyme

Duidelijke site en snelle levering

Réaction de la Protoxyde Azote:

Dankjewel, we blijven er hard voor werken dat zo te houden!

Heel goed, snelle levering

Réaction de la Protoxyde Azote:

Fijn te lezen, dankjewel voor je feedback!

L

Top

Réaction de la Protoxyde Azote:

Thanks Lisanne, jij blij - wij blij!

Anonyme

Tank niet compatibel met vulnippel. Klacht gemeld en meerdere malen (via chat en mail) gevraagd om een snelle oplossing, daar de (werkende) tank benodigd is voor dit weekend. 1 reactie ontvangen die... Tank niet compatibel met vulnippel. Klacht gemeld en meerdere malen (via chat en mail) gevraagd om een snelle oplossing, daar de (werkende) tank benodigd is voor dit weekend. 1 reactie ontvangen die geen oplossing biedt voor het probleem, daarna geen reactie meer ontvangen. Dit, terwijl het bedrijf aangeeft dag en nacht beschikbaar te zijn voor vragen / problemen.
€ 144,- betaald en heb een volle tank in huis waar ik niks mee kan.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Hoi Maaike, we hebben je beantwoord per mail binnen een uur en hebben je uitgelegd dat de vulnippel gewoon te gebruiken is met instructies. Je hebt die niet gelezen en er niet op gereageerd en... Hoi Maaike, we hebben je beantwoord per mail binnen een uur en hebben je uitgelegd dat de vulnippel gewoon te gebruiken is met instructies. Je hebt die niet gelezen en er niet op gereageerd en vervolgens schrijf je deze recensie. We hebben je nogmaals gemaild met een oplossing maar nog niks gehoord van je - mail ons even naar klantenservice@lachgas-voordeel.nl

Twan V gemert

Super.......snel...

Réaction de la Protoxyde Azote:

Super, dankjewel! Dat is ons doel ook!