Avis

1002 avis
Evaluer ce site

90% des clients recommandent cette société.

1002 Avis

Ka

Prima website en snelle levering; afleveradres opgeven is wel verwarrend. Werd niet afgegeven op het door mij opgegeven adres in "notities" maar bij het dichtsbijzijnde post.nl punt in n ander dorp... Prima website en snelle levering; afleveradres opgeven is wel verwarrend. Werd niet afgegeven op het door mij opgegeven adres in "notities" maar bij het dichtsbijzijnde post.nl punt in n ander dorp (?!) Dichtsbijzijnde punt door mij opgegeven ligt op circa 1km afstand......

Réaction de la Protoxyde Azote:

Hoi Ka, bedankt voor jouw review. Wat jammer om te lezen dat je bestelling bij een ander afhaalpunt werd bezorgd dan je had gehoopt. Ik kan in je bestellingsoverzicht niet terugzien dat je een punt... Hoi Ka, bedankt voor jouw review. Wat jammer om te lezen dat je bestelling bij een ander afhaalpunt werd bezorgd dan je had gehoopt. Ik kan in je bestellingsoverzicht niet terugzien dat je een punt van voorkeur hebt opgegeven en is automatisch het dichtstbijzijnde punt geselecteerd. Je kunt in de bestelnotitie altijd een voorkeur opgeven voor een afhaalpunt, maar dit moeten dan wel officieel erkende pakketpunten zijn anders worden ze niet afgeleverd door de bezorgdiensten. Hopelijk was je wel tevreden met je product en zien we je binnenkort weer terug!

Frank

Goede service

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt Frank, tot de volgende bestelling.

Bianca

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor de recensie Bianca!

Silke

Pakketje vermist, meteen naar klantenservice gestuurd en whoppa zelfde dag al nieuw pakketje afgestuurd. Top levering & discretie! Beste site ever!

Réaction de la Protoxyde Azote:

Dankjewel Silke, als een bezorgdienst te laat is of een pakket vermist raakt vinden wij het logisch om de klant gelijk van een gratis nieuwe zending te voorzien. Bedankt voor het in ons gestelde... Dankjewel Silke, als een bezorgdienst te laat is of een pakket vermist raakt vinden wij het logisch om de klant gelijk van een gratis nieuwe zending te voorzien. Bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen!

Alex

Kwaliteit en prijs helemaal prima! De notitie die ik bij de bestelling had gezet was wel over het hoofd gezien.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Hi Alex, bedankt voor je positieve feedback. We proberen altijd gehoor te geven aan de notities die bij de bestellingen staan. We zien geen mail van je terug hierover, als je ons nog even een mail... Hi Alex, bedankt voor je positieve feedback. We proberen altijd gehoor te geven aan de notities die bij de bestellingen staan. We zien geen mail van je terug hierover, als je ons nog even een mail stuurt naar klantenservice@lachgas-voordeel.nl kunnen we kijken of we eventueel nog iets voor je kunnen corrigeren! :)

Mels

Erg goed bedrijf, alleen de klantenservice reageert niet op de chat.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Hey Mels, bedankt voor je recensie. We hebben je nog twee keer gemaild of we je nog onbeantwoorde vraag konden beantwoorden maar je hebt niet meer gereageerd. Onze chat handelt alle vragen direct af... Hey Mels, bedankt voor je recensie. We hebben je nog twee keer gemaild of we je nog onbeantwoorde vraag konden beantwoorden maar je hebt niet meer gereageerd. Onze chat handelt alle vragen direct af als we online zijn, als we offline zijn dan wordt er binnen één werkdag gereageerd :)

Linda

Fantastisch, discreet en goede klantenservice!

Réaction de la Protoxyde Azote:

Dankjewel Linda, blij dat we je wederom tevreden hebben kunnen stellen!

Anonyme

Goede customer support!

Réaction de la Protoxyde Azote:

We staan elke dag voor je klaar en behandelen met ons klantenservice team alle vragen dezelfde dag nog af!

kees

Goede service en snelle levering

Réaction de la Protoxyde Azote:

Fijn te lezen Kees, hartelijk dank voor de positieve feedback.

Deem

Goede klantenservice!

Réaction de la Protoxyde Azote:

Dankjewel Deem, fijn dat we je konden helpen!