Avis

1002 avis
Evaluer ce site

90% des clients recommandent cette société.

1002 Avis

Anonyme

Betrouwbaar, snel en goede kwaliteit

Vriendelijk bedankt!

Steven Beneker

Geweldig bedrijf met goede service!

Site is makkelijk en duidelijk, en je vind makkelijk wat je zoekt.
Daarnaast hebben ze mooie prijzen, en een goed systeem met de borg. Geweldig bedrijf met goede service!

Site is makkelijk en duidelijk, en je vind makkelijk wat je zoekt.
Daarnaast hebben ze mooie prijzen, en een goed systeem met de borg.
Verder heb ik bij mijn eerste bestelling het geluk gehad dat ik een kapotte vulnippel kreeg, na wat mail contact was dit snel verholpen en had ik snel een nieuwe thuis, super geregeld!

Réaction de la Protoxyde Azote:

Ontzettend bedankt voor je uitgebreide positieve recensie Steven! Dit doet ons team veel plezier om te lezen. Fijn dat onze site, service en product je zo goed is bevallen. Tot de volgende keer!

Gerold

Super bedrijf die snel reageert en goede service verleent!

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor de positieve ervaring Gerold, we reageren altijd zo snel mogelijk op onze klanten! We zien je graag terug.

tjay

Snelle service

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt Tjay, snelle bezorging is belangrijk voor een lachgas bestelling!

Anonyme

Levering was super snel ben tevreden

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor je reactie! Wij verzenden alle bestellingen zodra ze binnen zijn gekomen, fijn te lezen dat dat wordt gewaardeerd.

Ben van der Linden

Goede en snelle levering.

Geen klachten so far. Alleen even kijken hoe het retourneren gaat, dat moet ik nog doen.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Hoi Ben, wat fijn dat je zo positief bent! Zodra wij je lege tank hebben ontvangen wordt automatisch binnen enkele werkdagen de borg weer op je rekeningnummer bijgeschreven.

Tamara

Goede en snelle service. Vriendelijk.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Hoi Tamara, wij zijn erg blij te lezen dat we je wederom tevreden hebben weten te stellen. We hopen je graag weer terug te zien!

Loyd

Heel soepele bestelling, het betalen is ook zeer handig en snel. De levering is uitzonderlijk goed dus mijn algemene ervaring is zeer positief!

Réaction de la Protoxyde Azote:

Dat klinkt super Loyd! Wij zijn blij om te lezen dat je je bestelling zo positief hebt ervaren.

robert vrieze

Prima prijs en snelle verzending. Ik koop hier zeker weer

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor je review Robert, we zien je graag terug!

Thomas.

Prima ervaring

Réaction de la Protoxyde Azote:

Thanks voor je reactie Thomas.