Avis

1002 avis
Evaluer ce site

90% des clients recommandent cette société.

1002 Avis

Maurice Streur

TOP service, SUPER snelle levering

Réaction de la Protoxyde Azote:

Dankjewel voor je positieve reactie Maurice, blij om te horen!

Romy van Limpt

Eerste bestelling was onvolledig, maar dankzij de goede klantenservice is dit goed opgelost! Heb goed contact gehad met Laura hierover en samen hebben we het probleem kunnen oplossen. Fijn dat het... Eerste bestelling was onvolledig, maar dankzij de goede klantenservice is dit goed opgelost! Heb goed contact gehad met Laura hierover en samen hebben we het probleem kunnen oplossen. Fijn dat het zo snel geregeld kon worden!

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor je review Romy. Fijn te lezen dat onze klantenservice je verder heeft kunnen helpen! We zien je graag terug.

Regina

Snelle en discrete service. Tank ook prima en na gebruikt weer terug sturen. Borg wordt snel terug gestort.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor je recensie Regina! Fijn te lezen dat je je borg snel weer terug hebt gekregen. Dat vinden wij wel zo belangrijk.

jeremy

Snelle levering en goed contact

Réaction de la Protoxyde Azote:

Dankjewel Jeremy, wij zijn blij te horen dat onze snelle levertijd gewaardeerd wordt!

Ward Blommaart

Super geholpen snel gereageerd.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor je review Ward! Goed om te mogen horen dat we je op een passende manier hebben kunnen helpen!

Anonyme

Snelle en goede service, snelle levering

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor de positieve feedback! Wij vinden een snelle levering erg belangrijk - een feestje is niet altijd te verzetten ;-)

Joop Kruithof Kremer

Gasfles van 4 kg besteld, andere dag in huis, discreet verpakt en prima kwaliteit.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor de positieve review Joop! Fijn te lezen dat je de 4KG tank goed en snel hebt mogen ontvangen.

Bart

Snelle service en discreet verpakt , super

Réaction de la Protoxyde Azote:

Dankjewel Bart. Discretie en een snelle levering vinden wij erg belangrijk!

Kuyp

Goede ervaring met dit bedrijf. Snelle levering en altijd netjes me statiegeld terug gekregen.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor je reactie! Zeker onze trouwe klanten houden we graag tevreden. Blij om te lezen dat dit het geval is.

Slootweg

Réaction de la Protoxyde Azote:

Mooi om te horen Gerard, een snelle bezorging is ook belangrijk!