Avis

1002 avis
Evaluer ce site

90% des clients recommandent cette société.

1002 Avis

Andre

De leveringen zijn perfect op tijd. Wat ik als een zeer negatief iets beschouw is de statiegeld regeling van 1 maand. Dit is echt veel te kort. Het is zo wie zo al vreemd dat statiegeld een bepaalde... De leveringen zijn perfect op tijd. Wat ik als een zeer negatief iets beschouw is de statiegeld regeling van 1 maand. Dit is echt veel te kort. Het is zo wie zo al vreemd dat statiegeld een bepaalde houdbaarheidsdatum heeft. Verder effect bedrijf, houdt zich aan de gedane online beloften.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Hoi Andre, bedankt voor jouw feedback. Op onze site staat dat je twee maanden de tank sowieso mag houden, en dat mocht je hem langer nodig hebben dat geen enkel probleem is en je het recht op... Hoi Andre, bedankt voor jouw feedback. Op onze site staat dat je twee maanden de tank sowieso mag houden, en dat mocht je hem langer nodig hebben dat geen enkel probleem is en je het recht op borgteruggaaf gewoon behoudt. Hopelijk hebben we je verwarring hiermee kunnen oplossen :)

Nick Crevecoeur

Réaction de la Protoxyde Azote:

Dankjewel Nick, een snelle levering is belangrijk voor elk feestje.

Kelly van zurk

Bagger ik heb hem vrijdag avond besteld en er stond vandaag besteld morgen in huis ik kreeg het woensdag pas binnen en het werkte ook nog eens voor geen meter er staat 75 ballonnen en kwamen niet... Bagger ik heb hem vrijdag avond besteld en er stond vandaag besteld morgen in huis ik kreeg het woensdag pas binnen en het werkte ook nog eens voor geen meter er staat 75 ballonnen en kwamen niet eens 30 uit waardeloos spul dus

Réaction de la Protoxyde Azote:

Beste Kelly, wij hebben je al meerdere mails gestuurd om je een oplossing te bieden. Helaas reageer je nergens meer op! Wat betreft de levertijd, wij hebben je bestelling dezelfde dag nog verstuurd,... Beste Kelly, wij hebben je al meerdere mails gestuurd om je een oplossing te bieden. Helaas reageer je nergens meer op! Wat betreft de levertijd, wij hebben je bestelling dezelfde dag nog verstuurd, zoals we altijd doen. Als je je bestelling echter niet aanneemt hebben wij daar helaas geen invloed op. Mocht je toch nog een coulante regeling willen, kun je ons altijd nog even mailen.

Thom Prins

Heeft mij goed geholpen terwijl post NL dit weigerde. fijne klantenservice

Réaction de la Protoxyde Azote:

Dankjewel Thom! Helaas zijn bezorgdiensten niet altijd behulpzaam. Gelukkig konden wij je in ieder geval wel verder helpen.

ANON

Snelle bezorging, paste door de brievenbus dus ik hoefde niet thuis te blijven. En gewoon goeie kwaliteit spullen.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Dankjewel voor je positieve ervaring. Zo lang het formaat het toestaat proberen we het als brievenbuspakket te versturen zodat je niet thuis hoeft te wachten, dat is wel zo handig! :)

Gladys Twum

Ik ben heel tevreden.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Dat is goed nieuws Gladys, wij houden je graag tevreden!

Premesh

Lachgas is van top kwaliteit! En snelle levering

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor je topreactie Premesh! Wij zijn altijd bezig om de beste kwaliteit producten in het assortiment te hebben voor onze klanten. Fijn te lezen dat dit wordt gemerkt.

F. Vandongen

Snelle levering, maar de cracker was binnen 100 patronen al kapot. Vind ik wel erg snel voor een cracker van 12,95.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Bedankt voor je review! Jammer te lezen dat de cracker niet helemaal werkte. We hebben je een gratis nieuwe cracker nagestuurd :)

Raf

Niks op aan te merken, snel geleverd.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Dat is goed om te lezen! Bedankt voor je positieve review.

Louis

Echt heel tevreden: de prijs de levering en de klantenservice is behulpzaam

Réaction de la Protoxyde Azote:

Wij zijn blij dit te mogen lezen Louis, bedankt voor je reactie.