Avis

1002 avis
Evaluer ce site

90% des clients recommandent cette société.

1002 Avis

Joost

Snel bezorgd en goedkoop

Réaction de la Protoxyde Azote:

Dankje Joost. Ja, onze laagste prijsgarantie voor de tanks is ook waar Lachgas Voordeel bekend om staat. Fijn te lezen dat dit wordt gewaardeerd!

Robert

Snelle levering.
Mag wel discreter verpakt worden en met mijn verpakkingsmateriaal want alles zat los in de doos.

Nigel

Top

Réaction de la Protoxyde Azote:

Mooi te horen Nigel! Dankjewel voor je review.

Boris Gerretzen

Snelle levering en goede kwaliteit

Réaction de la Protoxyde Azote:

Daar doen we het voor Boris! Dank voor je positieve review.

Luc

Zeer goede service, direct antwoord op gestelde vragen en zeer vlotte levering!!! Gewoon Top!!!

Réaction de la Protoxyde Azote:

Dankjewel Luc. Wij staan altijd klaar om je vragen te beantwoorden! We hopen je snel weer terug te zien.

Begon goed. Levering was vrij snel, dus daar was ik blij mee. De ervaring zelf was in eerste instantie minder. Na het tweede patroon brak de cracker, en zat ik met 23 patronen zonder cracker. Echter... Begon goed. Levering was vrij snel, dus daar was ik blij mee. De ervaring zelf was in eerste instantie minder. Na het tweede patroon brak de cracker, en zat ik met 23 patronen zonder cracker. Echter na contact te hebben gezocht is mij een kortingscode aangeboden voor een nieuwe cracker. Klantvriendelijkheid is duidelijk belangrijk, goede service.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Wij bieden garantie op al onze producten, dus als er wat misgaat dan bieden wij altijd een oplossing. Fijn dat we je tevreden konden houden met onze klantenservice. Hopelijk zien we je snel weer... Wij bieden garantie op al onze producten, dus als er wat misgaat dan bieden wij altijd een oplossing. Fijn dat we je tevreden konden houden met onze klantenservice. Hopelijk zien we je snel weer terug.

Peemen

Goede service!

Réaction de la Protoxyde Azote:

Daar doen we onze best voor Peemen, bedankt voor je reactie!

Koster

Helaas via de klantenservice nog geen bericht terug mogen ontvangen. Verder tevreden

Maurice

Goede prijs/kwaliteit en vragen en/of klachten worden snel en correct behandeld. Zeker een aanrader!

Réaction de la Protoxyde Azote:

Dankjewel voor je positieve review Maurice! Fijn te lezen dat de klantenservice je goed en snel verder kon helpen.

Steven Grooten

Snel, goede prijs/kwaliteit en correct met het hanteren van de waarborg voor de flessen.

Réaction de la Protoxyde Azote:

Dankjewel Steven! Wij vinden het heel belangrijk om de borg snel uit te betalen als de fles weer terug is. Het is immers jouw geld. Hopelijk zien we je snel weer terug!