Gepubliceerd op 5 november 2020

Vanaf november 2020 bundelen reviewspecialist Feedback Company en onderzoeksbureau Tevreden.nl hun krachten en voegen wij onze producten en diensten samen. Zodat we de feedback- en onderzoeksmarkt nog beter kunnen bedienen, een verdiepingsslag kunnen maken en een completer product kunnen aanbieden.

Wat betekent dat voor u?

We hebben deze stappen gezet om van 1 + 1 nog meer te maken. De kwaliteit en diensten die u van ons gewend bent, blijven vanzelfsprekend bestaan. Maar door deze samenvoeging kan er vooral méér. Door deze samenvoeging krijgt Feedback Company meer slagkracht om de reputatiemanagement platformen sneller door te laten groeien en de kwaliteit van de diensten en services verder te verhogen.

Deze samenvoeging is de eerste stap. De aankomende tijd houden we u graag op de hoogte van de ontwikkelingen én gaan we graag met u in gesprek wat we nog meer voor u kunnen betekenen.

CEO Hendrik-Jan Glerum: ‘Goede vragen stellen is key, maar de antwoorden de juiste duiding en uitleg geven ook. Door deze samenvoeging zijn we in staat om feedback te vertalen in de gewenste branding en imago, optimale verbetering van bedrijfsprocessen en het verbeteren van tevredenheid onder medewerkers én klanten. Dat doen we door te blijven innoveren, te investeren in slimme technische oplossingen, data-analyse én natuurlijk het blijven stellen van de juiste vragen.’

Wat verandert er voor u?

Heeft u desondanks nog vragen? Neem gerust contact op met uw vaste contactpersoon of stuur een e-mail naar helpdesk@feedbackcompany.com.

Veelgestelde vragen

Waarom gaan jullie samen?

Door onze krachten te bundelen kunnen we een breder aanbod van producten en diensten aanbieden. Dan moet je denken aan van gestandaardiseerde reviewtools tot op maat gemaakte oplossingen als doorlopend verdiepend tevredenheidsonderzoek.

Wat gebeurt er met mijn huidige contract?

Geen zorgen, de dienstverlening  zoals u die gewend bent, blijft gewoon doorlopen. Alleen heten we vanaf 2 november 2020 Feedback Company. De tooling kunt u gewoon blijven gebruiken. Doordat Tevreden.nl de krachten bundelt met Feedback Company, en dus onder een andere naam door het leven gaat, zal er een nieuwe overeenkomst opgesteld moeten worden. Uw contactpersoon bij Tevreden.nl neemt op korte termijn contact met u op om dit samen te bespreken.

Kan ik de tooling van Tevreden.nl gewoon blijven gebruiken?

Absoluut, de tooling en dienstverlening kunt u gewoon blijven gebruiken zoals u gewend bent.

Ik heb een maatwerk platform van Tevreden.nl. Wat gebeurt hiermee?

Dat blijft gewoon zoals het nu is. In de toekomst zullen we het wel migreren naar het domein van Feedback Company. Zodra dit het geval is, brengen we u daar ruim van tevoren van op de hoogte.

Ik heb een review widget van Tevreden.nl op mijn website staan. Kan ik deze blijven gebruiken?

Absoluut, u hoeft hier verder geen actie op te ondernemen. De review widget blijft bestaan.

Hoe zit het met de AVG?

Ook in deze nieuwe combinatie werken wij volgens alle richtlijnen van de AVG. We zijn daarom verplicht om een nieuwe verwerkersovereenkomst af te sluiten tussen Feedback Company en uw organisatie. Uw contactpersoon bij Tevreden.nl neemt hiervoor op korte termijn contact met u op.

Kan ik switchen van doorlopend tevredenheidsonderzoek naar alleen de reviewtooling?

Stuur een e-mail naar sales@feedbackcompany.com en wij nemen contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.

Waar kan ik terecht met vragen?

Het team van Feedback Company is te bereiken op:

Adres: Jaarbeursplein 6, Utrecht