Casper Ehrencron en Patrick Noij

Casper Ehrencron en Patrick Noij

Eigenaren Partywinkel.nl

“Wij zijn naar Feedback Company overgestapt, omdat zij ons veel meer mogelijkheden konden bieden dan andere reviewpartijen. Het gehele proces van het verzamelen van beoordelingen tot het automatisch plaatsen op onze website, kost dankzij hun applicatie veel minder tijd. Feedback Company is daarnaast ook altijd super goed bereikbaar en pakken hierbij onze punten meteen op.”

Bedrijfsnaam: Partywinkel B.V.
Aantal werknemers: 26
Klant sinds: 2015
Aantal reviews verzameld: 15600
Score: 8.9

Over Partywinkel.nl

Partywinkel is de grootste online feestwinkel van de Benelux, met meer dan 100.000 feestartikelen op voorraad. Wekelijks worden hier nieuwe producten aan toegevoegd, om zo een nog completer feestassortiment te kunnen bieden. Dankzij onze super snelle levering geldt: voor 23:00 besteld, morgen bezorgd. Hierbij mag je bij ons ook altijd gratis retourneren en kun je ons op werkdagen tot 23:30 bereiken. Dat noemen wij nog eens een feestelijke service!

Wat is het doel van reviews verzamelen met Feedback Company

Hiermee willen wij klanten die bij ons besteld hebben, de mogelijkheid bieden om hun ervaring met ons en elkaar te delen. Daarnaast kunnen nieuwe potentiele klanten direct inzien, hoe wij presteren.

Resultaten

Wekelijks halen wij meer dan 100 nieuwe beoordelingen binnen. Waarbij de inmiddels 15600 verzamelde beoordelingen met een 8.9 gemiddeld, genoeg zeggen over onze betrouwbaarheid ?.

Zou je Feedback Company aanraden?

Absoluut! Wij zijn erg blij met onze samenwerking en zijn daarom ook al drie jaar klant.