Certificeringen

Onze certificeringen: jouw garantie

Wij zijn trots te kunnen melden dat we zowel ISO 27001 als NEN 7510 gecertificeerd zijn. Deze certificeringen bevestigen onze toewijding aan informatiebeveiliging en het waarborgen van de vertrouwelijkheid, integriteit en beschikbaarheid van gegevens. Met deze erkenningen onderstrepen we ons streven naar de hoogste normen in de bescherming van gevoelige informatie.

Als lid van MOA (Expertise Center voor Marketing Insights, Onderzoek en Analytics) en Google Review Partner versterken we onze positie als betrouwbare en deskundige partner in de markt.

ISO 27001

Met de ISO 27001 certificering kunnen wij aantonen dat we een robuust en effectief Information Security Management System (ISMS) hebben geïmplementeerd. Deze internationale standaard specificeert de eisen voor het opzetten, implementeren, onderhouden en continu verbeteren van informatiebeveiligingsbeheer binnen de context van de organisatie.

Het helpt ons om systematisch risico’s te identificeren, te beheren en te minimaliseren, waardoor de vertrouwelijkheid, integriteit en beschikbaarheid van informatie gewaarborgd blijft. Hierdoor kunnen we onze klanten en partners de zekerheid bieden dat hun gegevens bij ons in veilige handen zijn en voldoen aan de hoogste internationale normen voor informatiebeveiliging.

NEN 7510

Met de NEN 7510 certificering kunnen we aantonen dat we voldoen aan de strenge eisen voor informatiebeveiliging in de zorgsector. Deze certificering helpt ons om medische en persoonlijke gegevens te beschermen tegen onbevoegde toegang en verlies, en waarborgt de vertrouwelijkheid, integriteit en beschikbaarheid van zorginformatie. Hierdoor kunnen we onze zorgklanten geruststellen dat hun gevoelige informatie veilig en volgens de NEN normen wordt behandeld, wat onze toewijding aan hoogwaardige en veilige dienstverlening onderstreept.

Andere zekerheden