Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Ludo Lathouwers

Mijn ervaring m.b.t. het afgeleverde product zelf tot op heden (één boek) is positief. Een minpunt is de reactie van een medewerker die ik gebeld had met een telefonische vraag over het uploaden van de vóór- en achtercover als een apart document. In eerste instantie werd ik niet terug gebeld (hoewel dat beloofd was) en in tweede instantie voelde ik mij afgescheept. Uiteindelijk heb ik het boek (tekst + cover) als één document weten te versturen. Genoemde medewerker bleef maar verwijzen naar wat er op de website stond maar als dat voor mij duidelijk was geweest had ik niet opgebeld. Ik kan me moeilijk voorstellen dat de man aan de lijn ter zake onkundig zou geweest zijn. In het andere geval moet het een gebrek aan luisterbereidheid (of -vaardigheid) dan wel aan tijd en/of geduld geweest zijn. Mijn advies: kijk nog eens goed naar de helderheid van jullie instructies m.b.t. het uploaden. Ga er niet vanuit dat iedereen - door gebrek aan ervaring of anderszins - makkelijk met (internet)instructies om vermag te gaan.

Prijs-kwaliteitverhouding.

Lees mijn ervaring (bovenaan)

Reactie EZbook.nl:

Geachte heer Lathouwers,
Dank voor uw feedback! We hebben uw opmerkingen ter harte genomen intern besproken. De betrokken collega heeft u blijkbaar het gevoel gegeven niet bereid te zijn u te willen helpen. Dat is zeker zijn bedoeling niet geweest. Ik hoop dat u opnieuw een boek bij ons zal laten maken. Dan zal merken dat wij echt erg dienstverlenend ingesteld zijn. We hopen dat u dus snel terugkomt voor de tweede druk!
EZbook.nl
Susanne Kegels