Femke

De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt maar de organisatie was niet best. Bij het boeken van het kinderfeestje staat dat je tafel klaarstaat, dat was niet het geval omdat er al andere mensen waren gaan zitten aan onze tafel. Vervolgens kregen we een andere tafel die niet gereserveerd was voor het feestje waar de medewerker kinderen wegstuurde, dat is niet echt lekker binnenkomen. We kregen een tafel waar de kinderen met zn 8en aan konden zitten maar voor de ouders geen plek was. Ik had van te voren donuts besteld en betaald voor alle kinderen die bij aanvang geserveerd zouden worden. Toen ik naar de donuts vroeg konden deze niet direct geserveerd worden omdat ze nog bevroren waren. Er zat bij ons pakket geen bon voor een ijsje na het eten dus daar moest ik om vragen. Bij de reservering stond dat de kinderen een jump goodie zouden krijgen. Na heel wat medewerkers navragen (niemand wist het) kregen de kinderen een armbandje. Nog steeds geen idee of dat de juiste goodie is.
Bij het serveren van de patat stonden ze eerst met eten van een andere tafel bij ons. Dat van ons kwam pas later dan de afgesproken tijd. Sommige bakjes zat nauwelijks patat in. Ik kreeg gelukkig nog wel wat aanvulling van het meisje achter de kassa. De wc waren enorm smerig. Nieuwe toiletrollen lagen op de grond ipv in de houder en de vloer was heel vies en het stonk enorm. Kinderen lopen daar met sokken overheen en gaan dan weer lekker springen. Nogmaals: de kinderen vonden het leuk. Ik heb het idee dat ik veel betaald heb voor weinig service en heb geen moment rustig kunnen zitten.

Score voor Jump-XL Ede: 3/5
Jump party meal