LUMZ

Jacobine Bosman

Bij toeval ontdekte ik de winkel in Houten omdat we een vloer kochten in het naastgelegen pand.
Er stonden wat fraaie tuinmeubels buiten die mijn aandacht trokken, wat bleek het was de showroom van een online winkel.
Ik kende LUMZ niet, was enorm verrast en zag al snel dat er bijzondere items stonden, eigenlijk viel de grote hoekbank mij al op bij binnenkomst. Ik werd warm welkom geheten en mocht in alle rust de hele showroom bekijken, geen aandringen of pushen alle informatie die ik vroeg zelfs omzetten van andere opstelling werd zonder probleem gedaan.
Nog twee maal ben ik terug gekomen om kleur en stofstaaltjes te ontvangen zodat ik weloverwogen mijn mooth bord kaart voor de ophanden zijnde verhuizing kon opstellen.
De eigenaar was heel vriendelijk en toonde belangstelling voor onze onderneming. Van groot naar kleiner en een warm senioren appartement inrichten met een modern en betaalbaar interieur.
Zo zijn we er gezamenlijk in geslaagd volkomen naar onze wens een warme huiskamer te creëren die zeker niet alledaags is , mooie kleurencombinatie en de kast die eerst op zicht mocht komen heeft dit alles tot een fijne ervaring gemaakt.
Wij zijn meer dan tevreden over deze zeer klantvriendelijke service een groot compliment aan deze woonwinkel .
Gelukkig wonen wij heel dichtbij zodat we zeker halfjaarlijks langskomen om op de hoogte te blijven van nieuwe items.
Dikke pluim voor LUMZ Peter en Jacobine Bosman uit Houten.

Reactie LUMZ:

Beste Peter & Jacobine,
Bedankt voor uw feedback!
Wat ontzettend leuk om te horen dat u ons per toeval ontdekte en direct enthousiast was. Wij hopen u in de toekomst nog veel vaker van dienst te mogen zijn! 
Team LUMZ

Score voor LUMZ: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja