LUMZ

De bezorger was een erg brutale man.
Hij had gevraagd of er iemand thuis was als hij de kast kwam bezorgen,ja er is altijd iemand thuis hebben wij gezegd. Toen de bezorger bij ons aan de deur stond zei hij tegen mijn moeder ik dacht dat er iemand zou zij, ben ik niemand dan zei mijn moeder. Kun jij de kast mee tillen dan? Dat kan ik proberen zei mijn moeder maar de kast was veel te zwaar en lukte niet. De kast was met een heftruck in de bus gezet logisch dat een man alleen die niet naar binnen kan tillen en je kunt ook niet verwachten dat er een persoon thuis is die kan helpen. Ondertussen was de bezorgen aan het vloeken waar mijn kinderen bij stonden echt erg onbeschoft ook hoe hij tegen mijn moeder deed. Ik kan de kast niet binnen zetten zei hij,hij heeft hem in de garage gezet. Dus wij moeten maar zelf uitzoeken hoe de kast in huis komt,erg klant onvriendelijk.

Reactie LUMZ:

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw feedback!
Vervelend om te horen dat u in een nare situatie met de bezorger terecht bent gekomen! Wij hebben uw klacht uiteraard aan onze externe transporteur doorgegeven. Dit mag uiteraard niet gebeuren! Wel hebben wij op de website aangegeven dat de bezorging vanuit door 1 chauffeur wordt uitgevoerd en verzoeken altijd vriendelijk contact met ons op te nemen wanneer uzelf (of in dit geval uw moeder) niet in staat is zelf te helpen tillen. Er zal dan een 2e chauffeur worden meegenomen zodat u niet voor onaangename verrassingen komt te staan. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak!
Wij wensen u in ieder geval veel plezier van uw aankoop :-)
Mischa
Team LUMZ

Score voor LUMZ: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee