Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Rianne van de Grootevheen

Mijn haar heb ik donderdag 3 mei, voor het eerst bij de kappersacademie laten knippen. Ik wist van te voren niet goed wat ik er van kon verwachten. Bij binnenkomst werd ik netjes begroet, jas aangenomen, wat te drinken aangeboden en hebben we even staan kletsen. Ik was een half uur te vroeg maar werd een kwartiertje eerder begonnen, ongeveer, terwijl het ook nog vakantie was en dus minder studenten aanwezig. Ik kon vertellen wat ik zou willen en er werd door de student goed met mij meegedacht. Ze haalde 2 producten en legde kort uit wat het product inhield. Ze vertelde daarna ook de totaal prijs. Mijn haar werd gewassen en knippen maar. Aan het begin en aan het eind kwam er een docent kijken of ik tevreden was en controleerde ze mijn haar door wat plukken te pakken. Ze gaf mij ook nog een handige tip. De student liep met mij mee naar de kassa en haalde mijn jas.

Een heel verhaal, maar ik was echt onder de indruk! Ik hou niet van kappers en ga er ook zo weinig mogelijk heen. Deze plek vond ik erg fijn en raad ik iedereen aan. Desondanks dat je door studenten wordt geknipt, wat voor veel mensen in mijn omgeving de doorslag is om niet bij jullie geknipt te worden, deed de student ie mij knipte het super goed.
Ik ben met alles heel tevreden en alles was super geregeld, en het meedenken was voor mij het belangrijkste. Ik heb vaker kappers gehad die met mij mee dachten en waarop ik dan vertrouwde terwijl het verkeerd uitpakte. Hier ging het goed en ging ik voor het eerst blij bij de kapper vandaan, enthousiast om het aan iedereen te laten zien.

Het meedenken, vriendelijke mensen (bij de receptie, de studenten en docenten), de tijd die er voor mij werd genomen, het aanbieden van drinken en jas ophangen en een fijne sfeer.

Score voor Nederlandse Kappersakademie: 5/5
Beveel je de kapsalon aan? Ja
Soort behandeling: Knippen