Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Alexandra Treffers

Ik ben echt super goed geholpen door Indy in ëén woord Fantastisch! Haar leidinggevende heeft goed advies gegeven over de kwaliteit van mijn haar en wat wel en niet mogelijk is qua behandeling, legt dit ook goed uit naar zijn cursist waarom hij het betreffende advies geeft, top!

Wat ik er wel bij wil zeggen voor de mensen die ook nog gaan voor een knipbeurt of wat anders, neem je tijd en zorg dat je tijd hebt. De cursisten moeten alles met hun leidinggevende overleggen dus het duurt daardoor wat langer dan bij een andere kapper. Heb je daar niet het geduld voor dan raad ik je aan om naar een andere kapper te gaan, de cursisten help je er niet mee als je ze gaat opjagen omdat jij zelf in tijdnood komt. Dit is een mooi leerbedrijf waar wij als klant ook baat bij hebben omdat het beduidend goedkoper is dan menig andere kapsalon en je wordt er net zo goed geknipt, gekleurd of een andere haarbehandeling die je wenst. Mij zien ze zeker weer terug!

Aan alle cursisten, succes met jullie opleiding!

Groeten,
Alexandra.

Alles in goed overleg met de klant en er wordt geluisterd naar wat de klant wenst.

Score voor Nederlandse Kappersakademie: 5/5
Beveel je de kapsalon aan? Ja
Soort behandeling: Knippen / kleuren en extra verzorging