Luxeist

4163 reviews
Write a review

nico van de voorde

Horloge defect telefonisch niet bereikbaar

Wico Cobussen

Al 2 keer naar volle tevredenheid aftershave besteld, levering vanuit Italiƫ binnen een paar dagen en product is netjes verpakt en origineel. Bestellen is voor herhaling vatbaar.

Yusuf

Super mooi kwaliteit horloges

Anonymously

Afgelopen periode twee horloges gekocht. De jongens zijn zeer tevreden!

jos coumans

Horloge ontvangen maar hij was stuk hij is bij de juwelier om te repareren de kroon om de tijd af te stellen zat los in het horloge de reparatie zou 3 tot 4 weken duren ,als hij gerepareerd is... Horloge ontvangen maar hij was stuk hij is bij de juwelier om te repareren de kroon om de tijd af te stellen zat los in het horloge de reparatie zou 3 tot 4 weken duren ,als hij gerepareerd is krijgt u wel de rekening ,conclusie de horloge is voor verzending niet gecontroleerd trieste zaak

Roubin Belal

Snel levering goed kwaliteit producten

Anonymously

Ik heb twijfels over de echtheid van het product. Zeker na het lezen van berichten op Google. Ik heb nog geprobeerd om de bestelling te annuleren. Maar hier heb ik nooit meer een reactie op... Ik heb twijfels over de echtheid van het product. Zeker na het lezen van berichten op Google. Ik heb nog geprobeerd om de bestelling te annuleren. Maar hier heb ik nooit meer een reactie op gekregen. Eens maar nooit weer!

Anonymously

Alles correct verlopen zoals verwacht