37 reviews
Write a review

100% of the customers recommend this company.

Yanick Eegdeman

Ik had al diverse websites eerder laten maken voor andere bedrijven en geen van allen waren volledig naar mijn zin. Het is en blijft lastig om een goede webspecialist te vinden.

Voor mijn nieuwe bedrijf was op zoek naar een meedenkende leverancier voor mijn website. PRAM IT had de website van een relatie gemaakt en dat gaf mij vertrouwen. In deze wereld moet je veelal vertrouwen op een aanbeveling, niet zozeer op wat de leverancier zelf zegt.

Ik ben erg blij dat ik met Pramuka en Shenan in zee ben gegaan. Ze begrepen en begrijpen mij. Niet alleen dat, zij komen proactief met suggesties die heel goed passen bij mijn bedrijf. Communiceren razendsnel en accuraat. Ik werd en ben volledig ontzorgd op een zeldzame en verfrissende wijze.

PRAM IT heeft mij niet alleen gegeven wat ik wilde, maar vooral wat ik nodig heb. Daar ligt een belangrijke nuance. Ik weet nu dat zowel design als de techniek achter de schermen tip top in orde zijn dankzij het team van PRAM. Ik kan mij dus focussen op waar ik goed in ben. Ik gun iedereen deze ervaring.

Score on PRAM IT Solutions: 5/5
Would you recommend this company? Yes