Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

s.e.

Op tijd geleverd, helaas erg stinkende shea-butter, op andere websites lees ik dat deze niet mag stinken maar volgends de Online zeepwinkel wel, toen ik vroeg wat ik er dan van moest maken omdat mijn lippenbalsem die ik er mee maakte heel vies was, was het antwoord cosmetica of zeep, maar een voorbeeld konden ze niet noemen, ook het advies hoe de glitters te gebruiken 'was naar eigen inzicht' dus ik ben niet zo tevreden, vooral omdat ze niet hebben aangeboden de stinkende Shea-butter terug te nemen.

Niet echt.

Reactie SoapQueen Europe:

Echte zuivere ongeraffineerde biologische sheaboter behoort een sterke geur te hebben. Dit staat ook duidelijk vermeld bij de productinformatie.
LET OP: "Echte" ongeraffineerde sheaboter (raw shea butter) heeft een zeer sterke en doordringende geur. De sterkte van de geur kan variëren per productie en heeft geen invloed op de kwaliteit. Voor minder geurhinder kan men de geraffineerde vorm - OBW018 of OBW049 bestellen.
Deze klant heeft zich laten misleiden door andere websites met niet correcte informatie of waar geen zuivere ongeraffineerde biologische sheaboter wordt verkocht.
Wij hebben de geleverde sheaboter extra gecontroleerd. Er werd uiterst verse sheaboter geleverd van top kwaliteit met biologisch keurmerk. SoapQueen levert altijd met versheidsgarantie.
Er werd correct en vlot uitgebreide informatie gegeven over de e-mail. De omschrijving door de klant in deze feedback is onjuist.
De klant heeft gevraagd hoeveel glitters te gebruiken. Deze vraag is correct beantwoord. Het gebruik van glitters is volgens persoonlijk voorkeur. De één gebruikt graag veel glitters en de ander wat minder. Daar kan geen exacte hoeveelheid voor worden aangegeven.

Score voor SoapQueen Europe: 2/5
Bent u over het algemeen tevreden? Nee
Aangekocht product: Shea butter, cosmetische glitters.