Mara

Een hele goede ervaring (service: goed, bereikbaarheid: goed, prijs/prestatie: goed, gratis EN snelle verzending: supergoed!)

Pluspunten

Toen ik op zoek was naar een goed supplement voor mijn kat met artrose kwam ik op de site van Vitstore terecht. Ik had een aantal vragen en was aangenaam verrast dat ik Vitstore op een 'gewoon' (geen extra betaal) telefoonnummer kon bellen. Ik werd snel en heel prettig te woord gestaan en ik kreeg goede adviezen en hulp: heel fijn!

Ondertussen vond ik voor mezelf ook nog een supplement waar ik naar op zoek was. Deze kon ik eerst in een fijne probeerverpakking bestellen, wat ik ook enorm op prijs stelde.

De levering was supersnel, in goede conditie...GRATIS (natuurlijk ben ik daar dol op) en de producten vond ik van hoge kwaliteit. Mijn kat doet het heel goed op het supplement en ik trouwens ook op het mijne..inmiddels wil ik niet meer zonder!

Komt nog bij dat je fijn vitpoints voor korting kunt sparen, een aanmeldbonus voor de nieuwsbrief krijgt en laatst nog een kortingscode persoonlijk thuis toegezonden kreeg...tja...what's not to like? (Vitstore: hou dat erin hoor, die kortingscodes..daar ben ik dol op :-).

Al met al ben ik blij met Vitstore en de producten die ze leveren! Vitstore: dank jullie wel.

Score voor Vitalize/Vitstore: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: