4Kyon

1965 beoordelingen

1965 Reviews

Olga, geen bedrijf

Gevonden, wat ik zocht.!!Goed kwaliteit, verschillende maten aanwezig. Snel service. Dank U wel

Goede Kwaliteit, en super prijzen . Zeer snel service.

Renske Meijer

Inmiddels heeft mijn 10 jarige hond zijn derde halsband met naam en telefoonnummer. De kwaliteit is top en ik krijg er vaak positieve opmerkingen over. In het bos ben ik mijn hond een keer... Inmiddels heeft mijn 10 jarige hond zijn derde halsband met naam en telefoonnummer. De kwaliteit is top en ik krijg er vaak positieve opmerkingen over. In het bos ben ik mijn hond een keer kwijtgeraakt maar door het telefoonnummer op zijn band ben ik gelukkig snel gebeld door iemand die hem zag lopen.

Goede kwaliteit, makkelijk schoon te maken, staat heel leuk

Elly van der Molen

Drie beagles en 8 AnnyX tuigjes met naam

Mooie goed passende tuigjes, waar onze beagles niet uit kunnen ontsnappen. Is er iets stuk. Dan wordt dit direct gerepareerd. Prima service dus! Onze honden zien er prachtig uit in hun kleurige... Mooie goed passende tuigjes, waar onze beagles niet uit kunnen ontsnappen. Is er iets stuk. Dan wordt dit direct gerepareerd. Prima service dus! Onze honden zien er prachtig uit in hun kleurige tuigjes🐶🐶🐶

Greet

Mooi product

Griet

Al jaren klant bij K9. Mijn intussen allemaal overleden honden hadden een gepersonaliseerde halsband en /of tuig van K9. Honden zijn overleden maar de halsbanden blijven mij dierbaar

Kwaliteit

QN

Mooie en duurzame halsbanden, ik heb er ééntje die al 10 jaar meegaat. Bedankt!

Mooi, duurzaam, veel keuze.

K. De Ruiter

Altijd weer blij met de halsbanden van 4Kyon (voorheen My-K9) en wij zijn vaste klant!

Stevig, goede kwaliteit, goede klantenservice

Carry

Prachtige halsband en riem

Mooie afwerking

Ouden

Netjes geborduurd en goede beschrijving

Matching kleur

Max

Duidelijke site, mooie en stevige hondentuigjes van heel goede kwaliteit. Naamband heel goed en duidelijk gestikt.

Duidelijke hulp bij de maatneming van de hondentuigjes. Zeer goede kwaliteit.