A.L.S.

Ik heb inmiddels een paar keer bij 95procent gekocht. En het bevalt me prima!

Lia Koedijk

Super goed idee om dure schoenen met een klein schoonheidsfoutje op de markt zetten voor verkoop.
Ben er heel blij mee !

lya de Schipper

Super

Christel Menting

Top service goede schoenen met flinke korting

Michel Pottjegort

De schoenen die ik had besteld waren niet volledig refurbished, de rits werkte niet naar behoren. De schoenen zijn terug en heb soortgelijke besteld, kijken of die wel goed zijn.

Echt 5 sterren verdiend! Schoenen zijn kwalitatief heel mooi! En zo'n mooi initiatief om schoenen die anders weggegooid worden te repareren en een tweede leven te geven! Zo kan ik ook voor mijn... Echt 5 sterren verdiend! Schoenen zijn kwalitatief heel mooi! En zo'n mooi initiatief om schoenen die anders weggegooid worden te repareren en een tweede leven te geven! Zo kan ik ook voor mijn kinderen kwalitatief goede schoenen kopen, omdat het nu betaalbaar is. Op tijd verzonden, netjes verpakt, gratis retourneren. Complimenten!

Fien Kamphuis

Ik ben tot nu toe zeer tevreden en nu maar hopen dat het ook zo blijft

Maurice Brunnenkreef

Leuk bedrijfsmodel, altijd wisselende collectie met regelmatig extra aanbiedingen en kortingscodes. Snelle levering. Helaas ontvangen we wel regelmatig de verkeerde schoenen of 2 verschillende in... Leuk bedrijfsmodel, altijd wisselende collectie met regelmatig extra aanbiedingen en kortingscodes. Snelle levering. Helaas ontvangen we wel regelmatig de verkeerde schoenen of 2 verschillende in een doos. Helaas nog geen mogelijkheid om een zoekprofiel in te stellen die je dan per mail op de hoogte brengt bij nieuwe collectie. Overall topwinkel met goede prijs kwaliteit verhouding

Dirk Toes

Altijd alles top geregeld en prima communicatie altijd aanspreekbaar en houden zich aan hun afspraak