Dirk Stolk

Goed product voor een heel mooi prijsje.

Lennart Van Oosterum

Helemaal goed

Silvie Emegha

- snelle levering
- product zoals omschreven
- zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Tinus Sillekens

Super geholpen

Barbera van Dijken

Goed, de schoen komt overeen met foto.

Joline Fengler

Prima, heb al vaker schoenen gekocht, ze zijn vaak nog mooier als beschreven 👍

Monique van E

Ik ben heel erg tevreden met mijn “nieuwe” schoenen. Precies zoals op de foto. Mijn schoenen waren 3 sterren, en dus aanzienlijk goedkoper dan de originele prijs, maar werkelijk in perfecte staat!... Ik ben heel erg tevreden met mijn “nieuwe” schoenen. Precies zoals op de foto. Mijn schoenen waren 3 sterren, en dus aanzienlijk goedkoper dan de originele prijs, maar werkelijk in perfecte staat! Heel erg blij mee

M Koop

Ik twijfel nogal want het retour sturen werkt niet goed. Op de website kwam ik er niet uit want daar werd mijn bestelling niet gevonden. Na gebeld te hebben geretourneerd via post.nl maar vervolgens... Ik twijfel nogal want het retour sturen werkt niet goed. Op de website kwam ik er niet uit want daar werd mijn bestelling niet gevonden. Na gebeld te hebben geretourneerd via post.nl maar vervolgens hoor ik niks meer. Weet dus niet of ze het ontvangen hebben, ondertussen wordt er wel gevraagd om te betalen. Het zal best allemaal goed gaan maar het creeert onrust in mijn hoofd. Ondanks dat ik het concept te gek vind zou ik niet zo snel weer bestellen.

Miranda Mennings

Schoenen zijn net zo netjes als op de foto's