Lenie Goedraad

Twee keer schoenen besteld, zagen er mooi uit, en snelle levering!

Y. Bultman

Ik heb damesschoenen maat 44 besteld Van Sub 55. Dat merk draag ik heel vaak. De schoenen die ik ontving waren bij lange na geen maat 44. Ik denk hooguit maat 42. Er werd gelijk contact met mij... Ik heb damesschoenen maat 44 besteld Van Sub 55. Dat merk draag ik heel vaak. De schoenen die ik ontving waren bij lange na geen maat 44. Ik denk hooguit maat 42. Er werd gelijk contact met mij opgenomen nadat ik mijn review had gegeven en er werd met mij besproken hoe we dit op konden lossen. Dat is keurig verlopen. Hartelijk dank hiervoor 95percent.

Hans den Breems

Het sterrensysteem werkt niet goed. Vijf sterren betekent zo goed als nieuw of zelfs gewoon nieuw. Tot twee maal toe bestelde ik vijf sterrenschoenen en was genoodzaakt ze te retourneren omdat ze... Het sterrensysteem werkt niet goed. Vijf sterren betekent zo goed als nieuw of zelfs gewoon nieuw. Tot twee maal toe bestelde ik vijf sterrenschoenen en was genoodzaakt ze te retourneren omdat ze gewoon kapot waren. De eerste maal - Australian sneakers (5 sterren) - zat er een gat in het bovenleer, de tweede maal Nogrz sneakers (5 sterren) was de zool van de hiel niet licht versleten, maar echt beschadigd/kapot.
Waarom fotografeert 95percent niet gewoon de beschadigingen, dan kan ik zelf mijn conclusie trekken of ik dat een probleem vind of niet.

Gab de muralt

Goed; beschrijving van de schoenen zoals pasvorm, maat en materiaal is helder. Verzending vlot en keurig verpakt. Wat voor verbetering vatbaar is, is de duur van de retournering en terugstorting van... Goed; beschrijving van de schoenen zoals pasvorm, maat en materiaal is helder. Verzending vlot en keurig verpakt. Wat voor verbetering vatbaar is, is de duur van de retournering en terugstorting van het aankoopbedrag. Hoewel Homerr dan wat goedkoper mag zijn, is dit echt een te trage afhandeling. Liever 2 euro meer betalen en wer snel mijn geld terug op mijn rekening.

Marcel van den Berge

RIET JANS

Jammer dat het niet overal kunt brengen om het terug testuren

Bianca Borghuis-Koekkoek

Snelle levering en top schoenen

Lisette blankwaardt

Snelle bezorging