Elisabeth Mackaaij-Veerkamp

Geweldig keuze, prima geregeld, bestellen en retourneren

Henk Maris

Ik ben een absoluut voorstander van de formule van 95 Percent als bedrijf. Ik was echter enigszins teleurgesteld in de mij toegestuurde schoenen. Ik heb daarna een mailtje gestuurd met een paar... Ik ben een absoluut voorstander van de formule van 95 Percent als bedrijf. Ik was echter enigszins teleurgesteld in de mij toegestuurde schoenen. Ik heb daarna een mailtje gestuurd met een paar foto's om mijn klacht te ondersteunen. Hier werd direct op gereageerd met een mogelijke oplossing en excuus, bovendien met een extra voordeelaanbieding. Perfecte reactie van de klantenservice, ik heb een goede aankoop met hulp van de klantenservice gedaan!

Sylvia Capel

Prima bedrijf, mooie schoenen, snel verzonden. Al meerdere schoenen hier besteld.

Henk

Mooie schoenen snelle levering

Margriet van Heese

Verslavend er staan iedere keer leuke schoenen bij

Eveline Hemke

Positieve ervaring. Veel keus op de site, makkelijk bestellen en betalen, bezorging was snel en conform afspraak. Heel mooi concept dat schoenen die anders weggegooid worden, toch een bestemming... Positieve ervaring. Veel keus op de site, makkelijk bestellen en betalen, bezorging was snel en conform afspraak. Heel mooi concept dat schoenen die anders weggegooid worden, toch een bestemming krijgen. Dit is nou echt een win-win situatie!