Janny Staalduijnen

Positief

Brenda Bos

Goed bedrijf mooie schoenen.

Marit

Erg blij mee. Leuke verassing.

Daniel

Top bedrijf. Vooral klantenservice is erg goed als er al iets is. Kom er graag. Sinds kort winkel, gaaf!

Ella van Vondelen

De schoenen waren prima, maar de (klanten)afhandeling niet. Op de website staat groot overal "retourneren is kosteloos". Hier ging ik dus vanuit tijdens het bestellen. Bij de allerlaatste retourstap... De schoenen waren prima, maar de (klanten)afhandeling niet. Op de website staat groot overal "retourneren is kosteloos". Hier ging ik dus vanuit tijdens het bestellen. Bij de allerlaatste retourstap zie je vervolgens gewoon opeens een volledige prijzenlijst, PostNL, DHL 6 euro etc.. De enige "gratis" optie is via Homerr; een onbetrouwbaar verzendbedrijf wat bijna nergens zit. Dan maken ze je het dus vrijwel onmogelijk om gratis te retourneren.. Kan je net zo goed neerzetten dat retourneren gratis is en achteraf zeggen "ja alleen als je het langs komt brengen". Zucht... Sowieso mag je dit natuurlijk niet neerzetten en dan gewoon alsnog geld vragen. Is gewoon een lokkertje. Klantenservice heeft hier geen inhoudelijke reactie opgegeven toen ik om uitleg vroeg, en nadat ik aangaf dat dit dan wel erg misleidend was niks meer gehoord, maar er wordt wel gevraagd om mijn mening te geven. Had jullie gesierd om mij gewoon een gratis retourlabel te geven bij een normaal verzendbedrijf (aangezien jullie ook claimen dat het gratis is bij jullie) ipv op deze stugge manier. Dit weerhoud mij om hier ooit nog te bestellen. Bij deze dan mijn mening. Hopelijk passen jullie dit snel aan op de site!

Reactie 95percent:

Hi Ella,
Hi Ella,
Dat wij Homerr kosteloos aanbieden is ook niet vanzelfsprekend. Homerr heeft inmiddels meer punten als DPD en eind van het jaar net zoveel als DHL. Dat u er van uit gaat dat kosteloos retourneren alleen gecommuniceerd mag worden als dat betekend dat we dat doen met PostNl is natuurlijk niet juist.
Het is een service dat we los van Homerr ook aanbieden te retourneren met postNl, DPD en DHL. Daar vragen wij inderdaad wel een kleine vergoeding voor.

Mijna Wiel

Hele mooie kwaliteitsschoenen met een goede prijs. Snelle levering en goede communicatie.

Benny de Koeijer

Goede service, snelle en nette levering. je ontvangt ook echt de schoenen die op de site gekocht hebt.

Gerda van der Schaft

Goede afhandeling, schoenen zagen er prima uit

Julia

Super veel goeie aankopen