Mireille

Snel en eerlijke beoordeling!

Frans Bakx

Goedemiddag
Goedemiddag
Ik heb binnen een week 2 paar schoenen besteld, de eerste keer kreeg ik een paar schoenen, wel de goede maat, merk en kleur, maar niet degene die ik besteld had. Deze heb ik gehouden.

Enkele dagen geleden weer een paar schoenen besteld, maar nu echter wel het merk, maar een geheel andere kleur, en 4 maten te groot. Deze ga ik per omgaande terug sturen.

Rogata Borneman

Teleurstellend, doen niet wat ze beloven namelijk gerepareerde schoenen aan bieden. Bij drie paar schoenen bleek de rits gewoon nog niet gerepareerd. Bij een andere schoen moest ik zelf een extra... Teleurstellend, doen niet wat ze beloven namelijk gerepareerde schoenen aan bieden. Bij drie paar schoenen bleek de rits gewoon nog niet gerepareerd. Bij een andere schoen moest ik zelf een extra zooltje plaatsen omdat er anders ook niet op te lopen was.
Belofte wordt dus niet waar gemaakt....

Krishna Rutten

Super! Snel en netjes

Riny Tindemans

Goede schoenen, veel keus, betaalbaar en goede service.

Tara De vries

Schoenen met een 2e leven en als er wat is of nodig is word er nooit moeilijk over gedaan.

Peter van Dijk

Omschreven schoenen met maat 43 bleek na bestelling 43,5 te zijn
En bij rechterschoen in zijkant was binnenvoering een flinke scheur.
De schoenen paste me ondanks de halve maat groter...
Omschreven schoenen met maat 43 bleek na bestelling 43,5 te zijn
En bij rechterschoen in zijkant was binnenvoering een flinke scheur.
De schoenen paste me ondanks de halve maat groter toch oké.
Waren verder zo goed als nieuw!
Na een heel vriendelijk overleg met dit bedrijf toch besloten de schoenen te behouden.
En mocht de schoen laten repareren, en de reparatiebon doorgeven
Tot mijn grote verrassing bleek mijn reparatiekosten en nog eens 15% van de aanschaf extra te zijn terug gestort.
Ik hoop dat in de toekomst zulke fouten misschien kunnen worden voorkomen.
Uiteindelijk bedrijven die een gebruiksartikel een tweede leven
Kunnen geven juich ik alleen maar toe.
Een blijde en tevreden klant.
Met vriendelijke groet
Peter v Dijk

Jos Oberndorff

Correct en juist omschreven

Fleur van Harmelen

Goeie deal met een prachtig paar cognac leren schoenen. Geen enkel gebruiksspoor wat ik er zelf niet binnen een week of twee zou lopen, zo goed als nieuw! Kom hier zeker terug.

Caat van Lammeren

Ik heb Wolky laarzen besteld en ontvangen. De laarzen leken veel gedragen te zijn…. En hadden geen Wolky zool, terwijl die juist zo bijzonder is. Dit viel me tegen. Dus heb ik de laarzen voor retour... Ik heb Wolky laarzen besteld en ontvangen. De laarzen leken veel gedragen te zijn…. En hadden geen Wolky zool, terwijl die juist zo bijzonder is. Dit viel me tegen. Dus heb ik de laarzen voor retour aangemeld