Stefanie Uit den Boogaard

Voor de eerste keer Biker Boots van Sub 55 besteld, volgens de omschrijving buitenzijde leer, helaas blijken de boots van synthetisch materiaal te zijn gemaakt, dus retour
Maar de...
Maar de klantenservice van 95percent heeft mijn klacht zeer snel opgepikt en stuurt mij een paar gratis schoenen naar keuze.
We started off on the wrong foot, maar direct opgelost. Conclusie: een nieuwe, tevreden klant

Dineke Kraaij

Verrassend goede service.

Saskia Bruyn

Goed. Problemen worden prettig en snel opgelost en ik ben nu tevreden.

Tosca

Exact zoals beschreven en lopen ook nog eens tof.

Gerda Wolting

Fijne site. Mis nog een beetje de pasvorm beschrijving van de schoen. Scheelt veel retouren denk ik. Bijv. Voor smalle voet, valt klein, valt groot...

Annemieke Romeijn

Prachtige schoenen voor relatief weinig geld. Ik vind de foto's soms niet helemaal duidelijk. Ik zou graag duidelijker kunnen zien wat er 'mis' is. ook komt de kleur soms helemaal niet overeen.... Prachtige schoenen voor relatief weinig geld. Ik vind de foto's soms niet helemaal duidelijk. Ik zou graag duidelijker kunnen zien wat er 'mis' is. ook komt de kleur soms helemaal niet overeen. Verder wordt de hakhoogte niet vermeld. Dus ja, er kunnen dingen beter, met name wat betreft de informatie over wat je koopt. Maar het idee is heel goed en alle schoenen die ik bij 95 Percent besteld heb waren prima van kwaliteit (alleen soms anders dan op de foto).

A. Anoniem

Uitstekend

H.E. van Eesteren

Schoenen waren zoals de foto's op de site, snelle afhandeling enbgoed geprijst

Liesbeth

Echt top! De bestelling kwam al de volgende dag, kwaliteit en maat waren prima. Betaling Kon na levering. Mooie schoenen voor een leuke prijs.