AALO

Melissa Hempelmann, Delfgauw

Mooie Yin Yoga opleiding met aandacht voor veel facetten en ook echt voor de houdingen wat ze voor je doen. Heel fijn ook dat je elke les ook zelf een Yin Yoga les ondergaat om het te ervaren. Veel... Mooie Yin Yoga opleiding met aandacht voor veel facetten en ook echt voor de houdingen wat ze voor je doen. Heel fijn ook dat je elke les ook zelf een Yin Yoga les ondergaat om het te ervaren. Veel ruimte ook om afspraken te maken over inleveren portfolio en lesdata volgen en inhalen. Bliss!

Anita, Houten

Al jaren gaf ik met passie diverse lessen, vooral high intensity lessen. Maar na het volgen van de Aalo Power Yoga level 1 en 2 is er een ommekeer ontstaan. Deze opleiding zorgt ervoor dat je op... Al jaren gaf ik met passie diverse lessen, vooral high intensity lessen. Maar na het volgen van de Aalo Power Yoga level 1 en 2 is er een ommekeer ontstaan. Deze opleiding zorgt ervoor dat je op verantwoorde en eigen manier lesgeeft, goed voor je eigen ontwikkeling en een perfecte manier om dichter bij jezelf te komen. Toen bekend werd dat er ook een opleiding Yin yoga zou komen heb ik me direct opgegeven.

De leerstof geeft je nog meer verdieping. De opleiding wordt gegeven door twee zeer vakkundige docenten Esther en Cecile in een ontspannen en gezellige sfeer. Het heeft mij de tools gegeven om met zekerheid les te gaan geven.

Level 1 heb ik nu gehaald en heb me inmiddels ook voor level 2 ingeschreven.

AALO, Leiden

Voor AALO is dit het eerste Step Outdoor Event en daarom zijn er nog geen reviews. Wij organiseren al 20 jaar evenementen zoals de Solid Sound, Strength & Conditioning Conference, Fitness... Voor AALO is dit het eerste Step Outdoor Event en daarom zijn er nog geen reviews. Wij organiseren al 20 jaar evenementen zoals de Solid Sound, Strength & Conditioning Conference, Fitness Party's, Choreografie dagen enz. Wij nodigen je uit om hier de reviews te lezen.

Anne Marie Coenen, Sittard

Zeer intensieve opleiding waarin alle aspecten van een goede Fight-groepsles geven aan bod komen. Ook buiten de cursusdagen altijd bereikbaar voor vragen of tips. De Fight Kardo (Master) Instructors... Zeer intensieve opleiding waarin alle aspecten van een goede Fight-groepsles geven aan bod komen. Ook buiten de cursusdagen altijd bereikbaar voor vragen of tips. De Fight Kardo (Master) Instructors van UFW zijn echt heel goed!

Anne Marie Coenen, Sittard

Koen, Rijpwetering

Goede, leuke opleiding. Verhouding theorie en praktijk is goed en de leerkracht is bedreven en gemotiveerd. Het is wel aanpoten in 6 weken maar goed te doen.

Naomi

Ik doe al meer dan 30 jaar aan yoga en geef al meer dan 10 jaar les.......ik heb bij het Aalo ook de PowerYoga opleiding gevolgd en hoorde dat ze ook de Yin Yoga zouden doen......natuurlijk heb ik... Ik doe al meer dan 30 jaar aan yoga en geef al meer dan 10 jaar les.......ik heb bij het Aalo ook de PowerYoga opleiding gevolgd en hoorde dat ze ook de Yin Yoga zouden doen......natuurlijk heb ik me hier toen direct voor ingeschreven.......Nu na ik de opleiding van level I heb afgerond, kan ik maar 1 ding uitroepgelijk zeggen.....WAUW!!!!!...wat een prachtige opleiding....de dagen vlogen om....ik heb zo veel geleerd!.....een hele interessante opleiding.....de docenten hebben geduld, weten waar ze het over hebben en brengen hun kennis goed over!......natuurlijk direct ingeschreven voor YinYoga level2....absoluut een aanrader!!!

Lesley, Zwijndrecht

Deze opleiding heeft mij niet alleen yin yoga bijgebracht, maar heeft mij ook dichter bij mezelf gebracht.

Cecile & Esther zijn twee ontzettend goede docenten die ieder op hun eigen...

Cecile & Esther zijn twee ontzettend goede docenten die ieder op hun eigen manier de basis en de essentie van yin yoga overbrengen.

Naast de opleidingsdagen biedt het maken van het portfolio een mooie verdieping en kennismaking met de yin kant van het leven, waar we zeker in deze maatschappij heel veel aan kunnen hebben.

Desiree, Amsterdam

Een mooi compact beeld op de sportpsychologie. Daagt uit tot verder lezen en studeren over dit onderwerp. Ik heb er al een collega mee op weg geholpen!

Walter de Bruin, Utrecht

In Dec heb ik de Cursus gevolgd,onder leiding van Tanja Hogenberg! De 4 Fulltime dagen waren verspreid over 4 zondagen. De opbouw van de cursus was goed,theorie en praktijk was goed op elkaar... In Dec heb ik de Cursus gevolgd,onder leiding van Tanja Hogenberg! De 4 Fulltime dagen waren verspreid over 4 zondagen. De opbouw van de cursus was goed,theorie en praktijk was goed op elkaar ingestemd! Alles kwam aan bod:Techniek,Cueing,muziek,en lesgeven in het algemeen.En er werd ge-oefend in 2groepen,waar iedereen negatieve-positieve feedback gaf.Tanja hield alles in de gaten om iedereen de kneepjes van het vak mee te geven.Het was leerzaam,en gezellig,een aanrade om te volgen!! Bedankt Tanja voor alles!!