VRZHZ

Ik ben al jaren FAN

Partners voor Jeugd

Studio WebApp

Ik kreeg storing en kan die niet melden. De aanmelding voor storing was nerd-achtig onvriendelijk, CAPTCHA vergeten aan te klikken, kan je weer opnieuw beginnen. Verder doet de Citrix gebaseerde... Ik kreeg storing en kan die niet melden. De aanmelding voor storing was nerd-achtig onvriendelijk, CAPTCHA vergeten aan te klikken, kan je weer opnieuw beginnen. Verder doet de Citrix gebaseerde omgeving gedateerd aan. Deze omgeving is relatief langzaam en lijkt niet altijd stabiel. Ik had echte HTML/Javascript portal verwacht.

NNCZ

Reactie AFAS Software:

Hoi Paula,
Wat jammer dat je ons een ster hebt gegeven. Ik heb je even een mail gestuurd, zodat ik je kan helpen.
Groet,
Jasper

BURGY Bouwbedrijf V

Ziet er tot nu toe veelbelovend uit

Barneveldse Dozenhandel

Goed en netjes en duidelijk

peter van Veen

Geweldig!

Verbeeten Centrale

Een en al ergernis, noemen jullie dit migreren naar SB, een en al probleem met zeer slechte communicatie betreft de helplijn. Echt zoo erg dit. Hebben jullie ook een serieuze klachtenlijn of moet ik... Een en al ergernis, noemen jullie dit migreren naar SB, een en al probleem met zeer slechte communicatie betreft de helplijn. Echt zoo erg dit. Hebben jullie ook een serieuze klachtenlijn of moet ik dit maar officieel bij het vakcentrum gaan melden zodat dit publiekelijk voor iedereen wordt. Helaas... mvrgr Riet Verstegen 06-16644807

Roland Limpens / Dynagroup

Fijne samenwerking met de consultant die ook met de organisatie meewerkt. Daarnaast zijn de cursusdagen ook altijd top geregeld en uiteraard ontzettend leerzaam zodat je op eigen benen kunt staan.