Aluparts

MD Alvarez Cobo

Prima ervaring

nauwkeurig!

Gerben

Veel maten beschikbaar. Netjes verpakt en op tijd verzonden. Over de levering blijf je goed op de hoogte via de mail.

Positieve punten

De vele maten waaruit je kan kiezen.

PCJ

Prima service. Onderdelen netjes verpakt en voorgezaagd op gevraagde lengte.

Leo Seghers orthopeadie

Vlotte levering en verzorgt

Maurice. Scania Eindhoven

Snelle en juiste levering.

Duidelijk en betaalmogenlijkheden.

aartsen elektronica

Prettige informatieve webwinkel en snelle levering.

Positieve punten

Zeer positief : het leveren van een compleet pakket van materialen die je bij profielen vaak nodig hebt om iets uit aluminium te kunnen maken zonder las-apparaat.

Kan weinig bedenken... misschien het vermelden van nog meer technische info zoals materiaal-eigenschappen en gewichten.

Goedemorgen,
Dank u wel voor de goede review! Van meer eigenschappen melden zullen we intern meenemen.

Rene

Snelle er correcte levering

Gen

Ikheblekkage.nl

Besteld en snelle levering!

Snel besteld en geleverd

De bezorger heeft 2,5 meter aan aluminium strips door Mn brievenbus geschoven terwijl er gewoon iemand thuis was en door de knal van het vallen is gaan kijke

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback! We melden het bij de transporteur, dat is natuurlijk niet hoe het hoort.

Corbergarchitecten

Eerste keer

Snel en goed

Prima levertijd, makkelijk bestellen.

Snel geleverd

Een briefje in de enveloppe bij de bestelling. Wat duidelijkere foto's en meer productdetails op de website.

Reactie Aluparts:

Hartelijk dank voor uw feedback! We hebben direct de teksten van de wind-water afdekkapjes uitgebreid zodat duidelijker is of de kapjes de juiste maten hebben. De rest van uw punten nemen we mee.... Hartelijk dank voor uw feedback! We hebben direct de teksten van de wind-water afdekkapjes uitgebreid zodat duidelijker is of de kapjes de juiste maten hebben. De rest van uw punten nemen we mee.