Aluparts

G.Oostrom

Uitstekend

Zeer flexibel.
Bij afhalen van mijn bestelde aluminium plat staf bleek dat ik de verkeerde maat had opgegeven.
Ter plekke werd kosteloos een oplossing aangereikt.

André Callebaut

Positief

Correct en behoorlijk snel

Ik was op zoek naar een onderdeel van een slot van mijn buitendeur en heb Aluparts een email gestuurd of zij dit hadden en zij zijn voor mij op zoek gegaan en hebben het onderdeel on line gezet... Ik was op zoek naar een onderdeel van een slot van mijn buitendeur en heb Aluparts een email gestuurd of zij dit hadden en zij zijn voor mij op zoek gegaan en hebben het onderdeel on line gezet zodat ik het kon bestellen, top service !

De goede service

Ga zo door !

claes richard

Hel t vreden goede dinst en bij prijs

Goede service en snelle levering

Snelheid en goede producten

Nee

Eerst telefonisch daarna mailcontact en uiteindelijk bestelling on-line.
Dit na onderdeel zoeken op internet.

Snelle reactie

J.Meesters

Na een bestelling online werd er contact met mij opgenomen om de laatste puntjes op de i te zetten. Hierna heb ik de spullen op een correcte manier thuis gekregen. Ik ben zeer tevreden.

duidelijkheid , kwalitatief goed

Jeroen Frishert

Het eerste telefonisch contact verliep vlot. Ik kreeg meteen een passende offerte (winkelwagen)
Na bestelling werden de onderdelen keurig bezorgd.
De instructie was zeer duidelijk....
Na bestelling werden de onderdelen keurig bezorgd.
De instructie was zeer duidelijk. alleen de aansluiting van de schakelaar had wel wat duidelijker gekund. Een tekekening van de schakelaar met de vijf aansluitpunten en welke draden waar aan moeten.
Jammer dat ik mijn bestelling vlak voor de Kerst plaatste. Ik wilde de spullen in huis hebben om na nieuwjaar te kunnen beginnen. Ik heb daardoor 28 euro verzendkosten betaald. Had ik gewacht tot na 1 januari dan waren deze kosten me bespaard gebleven. Daar had Aluparts me wel even op mogen wijzen.

Positieve punten

De goed passende omderdelen. De adequate hulp via de telefoon. De duidelijke instructie.

Er op wijzen dat verzendkosten vervallen als je een paar dagen wacht
Net zulke duidelijke tekeningen voor elektra aansluitingen als voor de aluparts onderdelen.

hmartens

Positieve punten

snelle levering,het product is goed beschreven op de site

nee

Niet zoveel ervaring mee kleine bestelling gedaan, is snel geleverd

bestelde snel geleverd

nvt