Dramatisch, ik moet naar Weert rijden voor een INTAKE voor een auto. Het moet niet gekker worden. Daar wordt mijn zoon ( ik kan niet want ik werk iedere dag tot 16.30 , terwijl ik de auto niet na... Dramatisch, ik moet naar Weert rijden voor een INTAKE voor een auto. Het moet niet gekker worden. Daar wordt mijn zoon ( ik kan niet want ik werk iedere dag tot 16.30 , terwijl ik de auto niet na 16.30 kan brengen op werkdagen) op 5-9 verteld dat hij terug moet komen op Let op 15-10 moet terugkomen. Wederom naar Weert (2x heen en weer Weert zijn tussen de 80 en 100 km). Dan geef ik aan dat sinds het ongeluk mijn linkerknipperlicht (achter) vreemde dingen doet icm de cruisecontrol. Hierop krijg ik een antwoord dat dat niet kan komen van de klap (achter op mijn auto). Ik heb mijn auto gewoon nodig en uiteraard na deze klap vertrouw ik het niet meer helemaal ondanks dat ik gewoon kan rijden. Kortom ik voel me totaal niet serieus genomen. En mijn auto is dus NIET gerepareerd. Daar moet ik nog meer dan een maand op wachten.

De autoschade zou binnen 2 tot maximaal 3 weken worden hersteld, echter heeft dit bijna 3 maanden geduurd. In de loop van deze 3 maanden, is er géén enkele keer contact gezocht vanuit... De autoschade zou binnen 2 tot maximaal 3 weken worden hersteld, echter heeft dit bijna 3 maanden geduurd. In de loop van deze 3 maanden, is er géén enkele keer contact gezocht vanuit ASN naar mij. Dit contact en dus de status van de auto, heb ik iedere keer zelf moeten achterhalen.

E

Zeer slecht afspraken komen ze niet na en erbij auto slecht gerepareerd waarvan ik 3 x auto terug moest brengen om het op nieuw te laten repareren ze houden je aan de lijn komen afspraken niet na

Het contact met de medewerker van het bedrijf verliep soepel. Duidelijke uitleg over de werkwijze met te maken afspraken.

Fijn contact,snelle opname en afhandeling.goede keuze geweest.

Zeer professioneel en klantvriendelijk
Heldere afspraken over gebruik leenauto
Auto na werkzaamheden netjes en schoon weer opgeleverd

Reparatie zou 2 dagen duren, maar werden er 4. Dit werd ik gewaar na zelf te bellen aan het einde van de 2e dag. Hierover had ik vooraf gebeld willen worden.
Kwaliteit van de reparatie is...
Kwaliteit van de reparatie is uitstekend.

Het telefonische contact heb ik als zeer prettig ervaren. De uitgevoerde werkzaamheden zijn oke, helaas zijn ze enkele aditionele werkzaamheden vergeten uit te voeren en ben ik van mening dat ze... Het telefonische contact heb ik als zeer prettig ervaren. De uitgevoerde werkzaamheden zijn oke, helaas zijn ze enkele aditionele werkzaamheden vergeten uit te voeren en ben ik van mening dat ze mooier hadden kunnen uitspuiten om kleurverschil tussen carosseriedelen te verkleinen.

Ik heb er geen punt van gemaakt aangezien het een leaseauto betreft, was dit mijn prive auto dan had ik de herstelwerkzaamheden niet geaccepteerd.

Auto met flinke zijschade is heel netjes gemaakt er is niks meer van te zien ben erg tevreden auto ook mooi schoon gemaakt opgeleverd ook leenauto ging prima ben dik tevreden met dit bedrijf

De klant vriendelijkheid.