Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

M van Essen

Ik heb bij van Mill naar alle tevredenheid een Opel Crossland X uit de voorraad aangeschaft. Heel erg tevreden over de manier waarop ik behandelt ben voor/tijdens en zeker ook na de aankoop van deze... Ik heb bij van Mill naar alle tevredenheid een Opel Crossland X uit de voorraad aangeschaft. Heel erg tevreden over de manier waarop ik behandelt ben voor/tijdens en zeker ook na de aankoop van deze auto. Geen verrassingen achteraf.

vriendelijke en meedenkende verkoper die helder en duidelijk heeft uitgelegd hoe of wat bij de aanschaf van de auto en accessoires.

Jan Visser

Bijzonder goed.

De aandacht die de klant krijgt.

van Mill Dordrecht

Daar wil ik kort in zijn. Ik ben al jaren klant en kan alleen maar zeggen top top top

J vanLieshout.

Prettige ervaring

correcte afhandeling door de heer Kees Wisse.

Cor Lagendijk

Onze ervaring bij Van Mill is bijzonder goed. Advies en afwikkeling bij de aankoop van onze Opel Karl laat niets te wensen over. Conclusie : We zijn meer dan tevreden !

Advies.

W. Verheul

Zeer duidelijke informatie, niet opdringerig, behulpzaam, extra verzoekjes netjes afgehandeld, snelle aflevering, tevreden met de onderhandeling, en erg blij met de auto.

Zie ervaring

PuBa

Zeer correct, vakkundig en accuraat

correctheid

Carolien Thijssen

Zeer fijne ervaring. Eerste auto hier gekocht en nu vervangen door een nieuwe. Goede service, snel geleverd.

Klantvriendelijk

Sofia Zuniga

Super tevreden!

Duidelijke communicatie en snelle reactie van verkoper.

de Vogel

Geweldig in klantvriendelijkheid,daarnaast scherpe aanbiedingen in combinatie met eventuele inruil.

Klantgerichtheid,servicegerichtheid en produktkennis