Cynthia
Aanbeveling
Voor het eerst een auto gekocht bij dit bedrijf. We hadden via de website gereageerd op de Kia Picanto binnen een uur werden we al gebeld. Heel erg netjes. Foto's gestuurd van mijn eigen auto binnen een uur een reactie met een inruil voorstel. Daarna weer netjes aan de telefoon te woord gestaan. Vandaag mijn auto gehaald en ik ben er super blij mee! Echt een aanrader dit bedrijf!
- Verbeterpunten of tips
- Geen
- Sterke punten
- Beleefdheid en communicatie




