Bernadette van Hellenberg Hubar

Prima! Adequaat, to the point en met een duidelijk besef van milieutechnische en ecologische aspecten. Hij begreep heel goed dat we het moeilijk vonden om het nest te laten verdelgen. Als het niet... Prima! Adequaat, to the point en met een duidelijk besef van milieutechnische en ecologische aspecten. Hij begreep heel goed dat we het moeilijk vonden om het nest te laten verdelgen. Als het niet in de terrasmuur had gezeten en onze hond niet al verschillende keren gestoken was, dan hadden we het niet gedaan.

Ohe en Laak

Jan Middeldorp

Roy kwam op tijd en klaarde de klus

Roermond

Norh

Goed en snel geholpen. Maar de wespen komen nu 1 pan lager naar binnen. Dit gemeld aan de bestrijder en de volgende dag heeft hij de klus afgemaakt.

Hoogeveen

Hans van de Ven

Alles perfect geregeld!

Weert

steffie

Snel geholpen en ben het wespennest in de muur kwijt

merselo

Erika van Esveld

Correct en professioneel en klantvriendelijk Helemaal Top!! Blij dat ik van de Hoornaars verlost ben

Grubbenvorst

Jardin juliette

We hadden snel hulp nodig ivm dakrenovatie en die hul-ook gekrehen

Noorbeek

Bram Mullink

Het contact ging soepel en probleem was snel opgelost.

hilvarenbeek

Klaas huizinga

Schandalig duur en geen factuur kosten € 100.- vorig jaar hetzelfde probleem gehad en kosten waren € 50.- incl factuur.

Nu moet ik aangeven wie bij mij is geweest en dat weet ik niet...

Nu moet ik aangeven wie bij mij is geweest en dat weet ik niet meer, dus klik in het volgende veld maar iemand aan anders kan ik de review niet verzenden

herwen keurbeek 19 6914ae

Knapen

Erg hulpvaardig & deskundig! Top service, ondanks drukte!

Alphen NB